joo, elikkäs keskustelua pystyyn parhaista gangsta-räppäreistä, ei mistään cheekeistä
Parhaat old school gangsta-räppärit
4
81
Vastaukset
- chicago gansta
Omia lemppareita ovat: eazy e, dr dre, ice cube, snoop dogg ja kaikki NWA stuff.
Ice cubelta tullut hyviä biisejä nykypäivään asti, mutta muilta kuuntelen enimmäkseen vanhempaa tuotantoa. parhaat biisit:
1. NWA - straight outta compton
2. NWA - fuck da police
3. Snoop dogg - who am i
4. Ice cube - today was a good day
5. Snoop dogg - gin and juice
6. Ice cube - why we thugs
7. dr dre - still DRE feat. snoop dogg
8. eazy e - real muthafuckin Gs
9.Ice cube - smoke some weed
10. NWA - boyz n tha hood
Siin ois mun top kymppi-lista. - rottis
Täsä ois pari kovaa bebanthine boys ja MC goatse ,kotisivut löytyy www.goatse.com
- rotan prkl
hassun hauska juttu hessu
- WE$T
2pac 4 ever
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164