Niin tämä iänikuinen teema... Luonani käy aivan ihana panomies, meillä on hauskaa yhdessä, hän on ymmärtäväinen ja lempeä, mutta kovin ujo ja tyypillinen vähän sulkeutunut mies... Puolitoistavuotta ollaan harrastettu seksiä yhdessä ja itseäni on alkanut kiinnostaa, että miten viihdyttäisiin muutenkin yhdessä...
Muutaman kerran luonani käydessä mies on jutellut matkoista ja ajattelin, että jospa hän kaipaa matkaseuraa, eikä uskalla kysyä seuraksi.... No, en ole uskaltanut itsekään kasvotusten puhua tunteideni lämpenemisestä ja siitä, että haluaisin ottaa selvää miten tulisimme toimeen muutenkin...
Eli onko ihan tuhoon tuomittua, jos laitan miehelle tekstiviestin matkasta, kun en ole uskaltanut kasvotustenkaan asiaan suoraan kysyä.... Ja miten on jos mies ei enää sen koommin tulekaan luokseni...... ???? Eli menetänkö ihanan panomiehen??
Meni syteen tai
3
241
Vastaukset
- Vilkkusilmä
Ehdotan, että ilmaiset matkustushalukkutesi vaikka ohimennen sivulauseessa. Jos hän alkaa puhumaan matkustamisesta niin sano vaikka että olet vähän kateellinen ja olisi ihanaa päästä itsekin joskus pois. Anna sille mahdollisuus ehdottaa yhteistä matkaa itse.
- Meni syteen.....
Hänellä on ollut noita tilaisuuksi ehdottaa matkasta jo monta kertaa... Mutta tietääkseni hänelläkään ei ole matkaseuraa kun ei oikein tunnu tietävän ajankohtaakaan... Mutta onko ihan fiasko, jos laitan neutraalin viestin aiheesta, jotenkin, etten ole mistään kaveria löytänyt, että tuli nyt tämäkin vaihtoehto mieleen... Vai odotanko seuraavaan tapaamiseen sitten voi olla jo myöhäistä....
- meni syteen tai save
Niin hyvät neuvot olisivat tarpeen.... Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Vai odotanko seuraavaan tapaamiseen ja kokkaan vaikka hyvää ruokaa miehelle ja yritän jotenkin vaivihkaa jutella aiheesta... Niin, helpommin sanottu kuin tehty..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411