AUTTAKAA!!!

suru3

Tää 0n ihan kamalaa!Mulla 0n kaksi hiirtä,ja mun kaverilla myös.Mun kaverin t0inen hiiri j0tenkin pääsi karkaamaan terraari0sta,ja sillä mun kaverilla 0n kaksi kissaa.Se hiiri lymyili n0in päivän j0ssain kaverin k0t0na,kunnes sitten k0k0 kaverin perhe alk0i etsiä hiirtä.Sitten hu0mattiin että se ei edes 0le siellä,me pelkäsimme että j0ku kiss0ista 0n tappanut ja syönyt sen.Mutta 0nneksi niin ei tapahtunut.Mutta silti tapahtui j0tain kamalaa.Saimme selville (naapurilta)että hiiri 0li vieraillut naapureiden k0deissa,ja se tark0itti sitä että se 0li päässyt rappuun.Kysyimme j0kaiselta naapurilta,että 0nk0 hiirtä näkynyt,vain yksi 0li nähnyt hiiren,ja heittänyt rappuun:(Etsimme sitä mutta emme löytäneet sitä.Sitten l0pulta saimme tietää suru uutisen,se 0li ku0llut.Näimme sen kaverin viereisellä pihalla,viimeistä kertaa mutta se 0li ku0llut.Se löytyipuskan vierestä verisenä:´(Ja t0inen suru uutinen 0n se että minun naaras hiireni synnytti viikk0a myöhemmin ensimmäisen pentueensa.Mutta vain kaksi yhdeksästä pennusta syntyi el0ssa.Ja naaras hiireni ku0li pentujen syntyessä.Mutta kaksi el00n jäänyttä pentua kuitenkin selvisivät ja 0vat tälläkin hetkellä 3 viikk0isia.Ja t0della hyvässä kunn0ssa.Eli ne selvisivät:DKiit0s teille j0tka jaks0itte lukea tämän!

0

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        69
        2673
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        63
        2614
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1772
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1607
      5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1530
      6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        9
        1460
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1372
      8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1223
      9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        8
        1187
      10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        25
        1106
      Aihe