Onko se luonteeltaa vaikee? Sanotaan horoskoopeiila merkitystä kai se on huuhaata?
Onko rapunainen
4
230
Vastaukset
- huuhaata
Ainakin rapumies on, miksei sitten nainenkin.
- katopeiliinpelkuri1
Haloo hullut...
ei horoskoopeilla oo merkitystä kuin vasta jos tutustuu
astrologiaan ja kohdistaa sen tuomat haasteet itseensä. - saksiniekka
Olen itse rapu ja jos kokee vaikeaksi sen, että hän pyrkii aidosti aina hyvään ja jos jokin hänen tekemisensä satuttaakin toista ja hän saa siitä palautetta (negatiivista) niin hän voi loukkaantua erittäin syvästi, vaikka tietää kyllä mokanneensa, mutta kun yritti vain hyvää. Eli marttyyria.
Rapu voi myös ihastua helpolla ja sitten kuitenkin pelästyä ja peruuttaa takapakkia ja lujaa ilman, että ymmärrät hiventäkään miksi näin tapahtui. Mutta jos tuolloin annat hetken aikaa ja lähestyt lämpimästi kysyen syytä hänen käytökselleen niin hän kyllä kertoo ja mikäli asiasta pääsee yli on hän luultavammin sinun jokaiselta neliösentiltään sydämestään ja uskollisemmin kuin kukaan muu.Kun rapu rakastuu niin hän on valmis tekemään vuoksesi mitä vain ja suhde toimii mikäli et koskaan erehdy pitämään häntä itsestäänselvyytenä.
Aurinkomerkeistä astrologiassa ei ole luonteen suhteen niin suurta merkitystä kuin kuumerkillä on, että jos astrologiaan uskot niin kannattaa perehtyä paremmin minkä avulla tulevaa kumppania tulkitset. - cancer
Itse olen kyllä melko mutkaton ja rento luonteeltani ja ennemmin pyrin välttämään konflikteja ja draamoja. Pikemminkin tuntuu, että muun merkin edustajat tykkää mieluummin sitä draamaa järjestää, mielialat heittelee ja purkavat pahaa oloaan muihin. Rapu on tunneihminen ja empaatikko, joten ei halua olla ilkeä kellekään, käyttää hyväksi jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219