Hei, olen 19-vuotias tyttö ja lähdossä suomalaiseen perheeseen au pairiksi syyskuun alussa.
Mietin olisiko tällä foorumilla muita au paireja tai jotakuta kenellä au pair olisi. Itse en vielä tulevan perheen lisäksi ketään Dubaista tunne, ja olisi tosi mukava tutustua johonkuhun samassa tilanteessa olevaan. :) S-postiosoitteen tai fb:n voin sitten kysyjille antaa :)
Au paireja Dubaissa?
6
186
Vastaukset
- Kuinka on.
Oletko nyt aivan varma, ettet mene (joudu) orjaksi, vaikka on kuinka suomalainen perhe.
Dubaissa on tapana ottaa passi pois ja pistää piika täydellisiin orja töihin, useammaksi kuukaudeksi sekä rajata liikkuminen takapihan patiolle.
Mahdatko tietää tuosta perheestä yhtikäs mitään? Dubai on täynnä orjuutta ja alistamista.
Seuraa tätä keskustelua, aivan pian tähän ketjuun hyökkää dubainilaisia orjapiiskureita, akkoja ylipäätään ja alkavat vaahdota ja puolustaa arab sikarantia (emirates) ja väittää että ei ole totta.
Kahlaamalla taakse tätä Dubai keskusteluja löydät totuuden joka on annettu monien kirjoittajien todistamana.
Ota vakuutus, todella kattava. Varaa salapuhelin että saat yhteyksiä ulkomaailmaan. Varaudu kaikkeen. Dubaissa ja arabi maissa nainen ei ole dirhaminkaan arvoinen.- Tsouk
soukki kirjoitti:
Kaikki Dubaita mollaavat kirjoitukset yhden ja saman piripään kirjoituksia.
Eikö ongelmia mielestäsi ole, vai eikö niistä saisi keskustella?
- Veera567
Ihan tavallinen suomalainen perhe kyseessä, olen heidät tavannut kyllä..... Kiitos huolenpidosta, enköhän pärjää ihan hyvin :)
- syyskuun sankari
Etsipä netistä Dubain suomalais expattien sivut, jos niistä olisi apua. Ja pidä Dubaissa silmät ja korvat auki, vastaan voi kävellä suomalainen aupair.
- Veera853
Ok, iso kiitos avusta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299