Terve, olin tänään normaalisti oppitunnilla niin vähitellen näkökentän oikealla reunalla alkoi olemaan sellaista väreilyä joka oli vähän ihmeellinen... hieman kirkas ja erivärinen... tämä kuitenkin katosi muutaman minuutin kuluttua ja sen jälkeen tuli otsa kipeäksi tuosta vasemmalta... ei nyt mitenkään tuskanen kipu mutta vähän. Mulla on vastaavanlainen juttu käynyt yhden kerran muutama kuukausi sitten. Tänään olen syönyt hieman heikosti niin voisiko kyseessä olla jokin verensokeri juttu? vai ihan suoraan migreeni?
Onko mulla migreeni?
asasasasasaasasasasa
2
110
Vastaukset
- asasasassaasasa
Ainiin ja lisäyksenä että suvussani ei ole kellään ollut koskaan migreeniä
- ilkka pee
Suosittelen lämpimästi käyntiä lääkärin vastaanotolla. Lääkäri pystyy tekemään tarkemmat tutkimukset ja lopulta sitten diagnoosin ja antamaan tarvittaessa lääkityksen havaitsemaansa sairauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337