chat - closed??????

onko meidän kaikkien olohuoneet eli chat -huoneet suljettu kokonaan?

mitäs me nyt tehdään päivät ja illat ja yöt, jos ei pääse toisten kanssa
seurustelemaan???????????????????????

olisi kiva jos joku selitys tulisi ylläpidolta, ettei turhaan täällä haahuilla.

15

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hikka1

Jo oli aika että meni kiini ;)

• Ei paha rasti

Jos noin kävi, ei haittaa jotkut miehet leikkii naisia jne... joissakin chateissa

• lukihärö

Chat on taatusti huomenna auki. Tuollaiset korjaukaset ei 2h valmistu. Kärsivällisyyttä. Olihan ylläpidon tiedotteessa, että korjaus valmistuu 2.9 aikana. Mitään kellonaikoja ei ollut.

• Nyt chattiin on pääsee.

• hessu vaan

juoruu vaan ryysyn. myrkyn kans puhelimessa...hahahaha...

• ihan samaa minäkin ihmettelen.kiva ois,jos joku selittäis tämän.

• annu-73

Mitäs myö sättiaddut nyt tehdään kun ei sättiinkään pääse?!? ;)
      No ihan vakavasti puhuen, kiva olisi että edes jonkinlaista tiedotetta aikatauluista tulisi, ja mikä tärkeintä, tuonne etusivulle että sen tiedon helposti löytäisi.

• lukihärö

Kyllä chat on päässyt jo 2.9 illemmalla. Menkää linkin kautta. Jollette sittenkään muka pääse, niin ei se kait ole teille tarkoitettukaan. Turhaa murinaa.

• teemu-urpo83

Jaa minkähän "linkin" kautta? Luulis, että tuo etusivun chat-linkki olis toimiva...

• tonttusättäri

Ei toimi ei , tiedottaminen ei taida olla suomi24:n vahvinta. Nurinaa ei tulisi jos tiedotettais milloin avautuu. vai avautuuko koskaan?

• kesämekko

Mä poistin historiatiedot niin alkoi chät pelittämään....ihmettelin kun kännykällä toimii mut koneella ei.....=)

• elamaonlivessa

koko chattijutut vois kieltää lailla! Omituisia adduja ne joilla on elämää livessäkin, niin ne menee chat huoneisiin puhumaan paskaa oikeasta elämästään syyttämään vieraita ihmisiä kaikista omista ongelmistaan.

• Kummastelijavaan

Kaikenlaisia immeisiä löytyy tsättäämästä :) Minä ainakin olen tutustunut aivan ihaniin ihmisiin, joiden kanssa vietän "elämää livessäkin." Mutta tosiaan, mikäköhän mahtaa olla? Kotona en ole tänä päivänäkään päässyt chat huoneisiin (sanoo vain CLOSED), mutta muualla olen kyllä päässyt sisälle. Pitääkö tässä jotain rukseja pistää tai rukseja poistaa suojauksista/asetuksista?

• lukihärö

Palomuuri voi estää pääsyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223