Valmistaudun tulevaan vkloppuun suurin odotuksin :) Minulla on pitkästä aikaa treffit aika mukavan näköisen naisen kanssa ja luulen että saan häneltä sitä :) Tapaamme minun luonani, juomme siideriä ja viiniä sekä saunasta olemme myös puhuneet että sekin voi illalla tulla kysymykseen, mutta ensin kuitenkin ollaan sovittu että miten ilta etenee ja menee niin sitten vasta saunat ja muut :) Tarkoittaako tuo nyt sitä että jos saan hänet saunaan niin antautuuko hän siis minulle kokonaan? On tosi jännät paikat tiedossa ja olenkin n 2vk ollut selibaatissa ja odotan suurta h- hetkeä :) Olen melko kokematon naisten kanssa vaikka ikää sentään jo n 40v :(
Mulla on nyt kovat piipussa ;)
Pääsenkö lauteille ;
2
312
Vastaukset
- Jyystöö
Nusase ennen saunaa !
- ioiufsrejtg
Mikä hiton selibaatti on 2 viikon mittainen?! No, muista kuitenkin päästää kovat ensin piipusta ettei homma kaadu minuutin panoon...nuot eivät saa yleensä toista mahdollisuutta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337