LUKEKAA TÄMÄ, VAIKKA EI TÄNNE KUULUKKAAN!! kiiTos! :)

aurinko

Tiedän, että tämä viesti ei kuulu tänne, mutta haluan sen silti ottaa täälläkin esille.. Te naiset, jotka jatkuvasti mollaatte muita naisia, jotka ovat Turkissa jonku kanssa olleet.. Oletteko tulleet ajatelleeksi, että joillain meillä ei yksinkertaisesti ole täällä perk. suomessa mitään! En tarkoita, ettenkö saisi täällä huomiota jne. mutta se huomio on niin erinlaista.. tyyliin: "vähän sulla on hyvä perse!" joltain känniseltä.. mutta sitten, kun pääsen ulkomaille lämpöön.. (esim. nyt Turkki) tuntuu että kaikki muuttuu.. on niin ihanaa olla siellä ja nauttia! Itselläni ei ole ollut mitään seksi kokemuksia, mutta pieni "romanssi" kyllä.. mitä pahaa siinä on, jos haluaa hetken vain nauttia... olen kyllä samaa mieltä, että nämä henkilökohtaiset paljastukset ovat menneet vähän liian pitkälle, mutta.... jokainen nauttikoon tästä kylmästä elämästä niin kuin haluaa.. joillekkin vain on pakko riittää ulkomaan pojan lämpö ja ystävällisyys.. ja se, että hän saa hyvälle tuulelle :)

6

1767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkoista

???

• Niin no

Jokainen tekee omat päätöksensä. Jos hyväksyy seksiturismin niin sitten hyväksyy. Mutta näille jutuille on nyt oma palstansa.

IY

• aikuinen nainen.

Joo, tiedän kokemuksesta mitä ajat takaa!
      onhan se ihanaa kun saa kuulla kohteliaisuuksia ja tuntea itsensä "prissessaksi".
      Mutta Suomalaisten sinisilmien pitäisi ymmärtää, että ne miehet ei ole tosissaan, vaan kaikki turistit saa kuulla samat sanat.
      Lomaromanssi on ihan ok, mutta unohtakaa suhteet sen jäkeen ja jatkakaa normaalia elämää!
      -ne miehet ei muista teitä kauan, sillä vaihtuvuus on kova turistipiirissä!!!

Ja muistakaa turvaseksi, sillä te ette ole ainoat sänkykaveri niille miehille.

• kleopatra

..muistaakohan ne jäbät enää naisiaan.. siis jos vaikka vuoden päästä menee moikkaamaan.. mitä luulet?

• tyttö
        kleopatra kirjoitti:

..muistaakohan ne jäbät enää naisiaan.. siis jos vaikka vuoden päästä menee moikkaamaan.. mitä luulet?

kyllä muistaa!
        tai ainakin mun kohdallani.

• '''''''''
        tyttö kirjoitti:

kyllä muistaa!
        tai ainakin mun kohdallani.

vielä kun muistaisit kirjoitella oikelle palstalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe