Olemme nelihenkinen perhe ja etsimme tupakoimatonta ja ruuanlaitto taitoista vähintään 18- vuotiasta Au pairia Dubliniin pitämään huolta lapsistamme (Aada 6 ja Kaisla 3) 1/2015 alkaen ja alkuun kolmeksi kuukaudeksi eteenpäin ja mahdollisesti myös pidempään, meidän vanhempien ollessa töissä työpäiväsi pituus olisi noin 8 h päivässä ja noin 40h viikossa. Illat ja viikonloput ovat vapaita, ellei toisin sovita. Ylitöistä maksamme erikseen.
Halutessasi voit on myös mahdollista viestitellä mahdollisen Au pairimme kanssa.
Mitä Tarjoamme Au pairille:
-Oman huoneen, johon kuuluu myös kylpyhuone
-Palkkaa 200 euroa kuukaudessa
-Täyden ylläpidon
-Kortin julkisiin
-Kielikurssin
-Lennot Suomi-Irlanti, Irlanti-Suomi
-Vakuutuksen
Hakemukset osoitteeseen: aupairdublin6@gmail.com
Etsitään Au pairia Irlantiin
8
200
Vastaukset
- Aupair
Heippa!
Onko teille Au pair löytynyt jo? - aupairitsekin
Oikeastiko tarjoatte 40 tuntisesta viikosta palkkaa sen 50 euroa (200/kk)???
Särähtää ainakin omaan korvaan vaikka au pairiksi ei rahan perässä lähdetäkään. Itse olen kolmatta kertaa au pairina ja edellisissä perheissä palkka ollut 110€/vko ja 180€/vko, nykyisessä 240€/vko. Kaikissa perheissä tunnit tuon 40 per viikko. Hei! Joko Olette Aupairin löytänyt? Olen 24v Mies oikealta koulutukselta ravintola kokki! Kuinka pitkäksi aikaa olisi tarvetta? Itse haen 12kk aupair pestiä.
- dublin---
Meillä on mahdollista olla myös 12kk
- dubliniin
Aloitukseen on tullut virhe tarjoamme siis 200 e/ viikossa
- lissukka4
Olen laittanut teille sähköpostia
- Idanna
Sähköpostia laitettu :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337