Ootteko tietosia että vapaaehtoisilta harrastuksenohjaajalta voidaan vaatia näyttämään rikosrekisteri? Minä en tiennyt. Aatelkaa kuinka monta pedofiilia siellä hilluu tälläkin hetkellä! Tottakai vapaaehtosena! Ei ne niiden työnantajat sitä niiltä vaadi, kun ei ole pakollinen ja maksaakin huimat 15 euroa! Älytöntä. Jos minun lapseni harrastas vaikka karatea, niin aivan taatusti en päästäis ennen kun on ote näytetty työnatajalle. Jos kaikki tekis näin, niin saatas helposti pedofiilit pois noista paikoista pois jos kaikki vaatis sitä, eikä ees meille vanhemmille maksa mitään!
Olen mainostanut tätä asiaa nyt muillakin palstoilla, koska asia on minusta tärkeä. Äidit barrikaadeille ja pedofiilit pois!
Mahdolliset pedofiilit lastenne harrastuksissa
Pedofiilit pois!
2
109
Vastaukset
- Äippänen80
Kauheaa, en tiennyt tästä mitään! Pitäisi varmaan lukea lehtiä...
Pieneni on menossa ensi kuussa harrastamaan lastenjumppaa, aion kyllä totisesti selvittää taustat! - NäinMeillä
"Jos kaikki tekis näin, niin saatas helposti pedofiilit pois noista paikoista pois"
'
Vain voimaan tulleet tuomiot näkyvät rikosrekisteriotteesta. Se ei mitenkään estä ensimmäistä tekoa.
"eikä ees meille vanhemmille maksa mitään!"
Vanhemmat maksavat kaikki harrastuksen kulut aina tavalla tai toisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096