Sonera on vihoviimeinen operaattori minne rahaa työntäisin.
Yleinen käytäntö on, että irtisanomisen jälkeen numero pidetään 3 kk varattuna asiakkaalle ja sen asiakaspalvelu myönsikin.
Itse vielä kysyttäessä käskin varuilta numeron varaamaan. Kysyin ensimmäisen kerran pari viikkoa irtisanomisen jälkeen asiasta kun olisin halunnut numeron itselleni pitkän käytön jälkeen ja numero oli annettu jollekin toiselle. Vastaus oli kyllä aika epämääräinen joten koko ajan olen ollut siinä uskossa, että minua kusetetaan. Kun tuttavani ovat vahingossa soittaneet ko. numeroon tulee aina viesti."numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä".
Itse olen tarkoituksella testannut asiaa ja sama joka kerta.
Olisiko asiakaspalvelussa paljon parantamisen varaa jos asiakkaalle valehdellaan. (Sain tänään mutkien kautta varmuuden asialle).
Välttäkää "Suomen" epärehellisintä operaattoria. Urrine paska lafka.
Sonera valehtelee eikä ota vastuuta asioista.
5
147
Vastaukset
- imekää parsaa
Joo samaa mieltä itsekin. Palvelu mennyt alaspäin koko ajan. Sopimuksissa pitää olla tosi tarkka ettei huijata.
Kun nykyinen määräaikaisuus loppuu kuukauden kuluttua en jatkossa asioi missään muotoa Soneran kanssa. - Netsora
Erehdyin Soneraan, dna:n kuukausimaksu olisi ollut kolmasosa! Sitten muista syistä irtisanomaan:
Saisko puhelinnumeron johon soittaa, tästä liittymän irtisanomisesta on ehkä kysyttävää.
Näin se alkaa Sotneran toimipaikassa.
Parin pv kuluttua tulee tekstiviesti: Teitä on yritetty tavoittaa liittymän irtisanomisen johdosta, soittakaa siihen ja siihen numeroon.
Siihen ja siihen soitettaessa vain apparaatti vastaa ja maksu juoksee. Millä lienevät minua tavoitelleet, puhelimen logissa ei ollut yhtään vastaamatonta puhelua - valehtelivat ryökäleet. Rähjäsin moisesta toimipaikalle. puolessa päivässä asia oli kuitattu, toistaiseksi - arvelen.
Kellään kokemuksia Sotneran petollisesta rahastuksesta? - Jaska Jokunen
Kyllä, juuri sain tiedon seuraavasta laskusta, jossa yritetään periä 7,99 e ilmaisesta tietoturvasta! Päivitin nettisopimuksen, ja uusikin tietoturva on ilmainen. Entinen sopimus oli 9.10. asti, silti syyskuulta yritetään periä kyseistä 8 euroa.
Sonera on todella tehnyt yhteyden oton vaikeaksi. Ei ole sähköpostiosoitetta, chattiin on ties miten pitkä jono, Sanotaan, että voi jättää soittopyynnön, mutta kun menet sivulle, aikoja ei ole! Soittamaan en itse rupea. Olen jo kaksi kertaa käynyt palvelutiskillä asiaa selvittämässä, ja ilmeisesti on vielä kerran ajettava 25 km:n päähän. Toisella kertaa vielä vakuutettiin, että kyllä se summa sieltä poistuu, vaan ei poistunut. Tällä kertaa en myöskään saanut kirjallista vahvistusta tehdyistä muutoksista, omien sivujen viestikeskukseen tuli vain osa tiedoista. OTTAA PÄÄHÄ'N tällainen huijaus!
Olen ollut Soneran asiakkaana pitkään, mutta nyt alkaa jo tuntua siltä, että riittää tällainen ala-arvoinen asiakkaan kohtelu. - tyytyväinen asiakas
Minä taas en vaihtaisi Soneraa mihinkään muuhun. Kodin netti plus ja Suuremmoinen liittymä kännykässä. Kummankin hinnoittelu ok. 24kk jatko sopimukset kannatti tehdä. Laskut suoramaksuun ja tulevat hoidetuksi pankin toimesta ajallaan. Tekee elämästä helpompaa. Virusturvat ostanut ja asentanut aina erikseen.
- juuokki
Muut ei halua maksaa enempää Sonera-brändistä. Parempaa palvelua ja toimivuutta saa halvemmallakin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207