Olen 14-vuotias tyttö ja en tiedä muodista todellakaan mitään!! Olen aina ollut kiusattu ja vaihdoin juuri paikkakuntaa ja yläastetta kiusaamisen takia. Tykkään söpöistä ja poikamaisista vaatteista (skeittikenkiä, huppareita, rusetteja yms.)
Uudessa koulussa olen huomannut tytöillä saman näköisiä vaatteita ( tennareita, pillifarkkuja yms.) ja olen ajatellut että ne kuuluisivat siihen "muotiin". Olen reisistä pyörehkö joten en voi pitää pillifarkkuja ja jalkani ovat leveät, joten tennarit eivät käy.
En todellakaan halua uudessa koulussa taas silmätikuksi. En uskalla pukeutua tyylini mukaisesti vaan käytän tyttömäisiä vaatteita. Ärsyttää kun en voi olla oma itseni vaan esitän jotain toista. En voi jatkaa näin!! olen ollut koulusta poiskin, koska pelkään toisten katseita.. Kiitos kun luitte ja toivottavasti kommentoitte :)
Miksi muoti on niin hankalaa??!!
Muoditon?
1
52
Vastaukset
- Neuletakissa
Jos haluat pukeutua poikamaisesti, pukeudu. Ala vähitellen muuttamaan tyyliäsi, niin kukaan ei kiinnitä siihen juurikaan huomiota. Alat ensin vaikka käyttämään enemmän jätkien paitoja, sitten pikkuhiljaa siitä eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823