Muslimin joulu

|BobMarley|

Niin mites on muslimit, mitä te oikeen syötte jouluna? Vedätteks te ikinä salaa joulukinkkua? Se on perhanan hyvää, kandee maistaa jos ette oo viel kerenny. Vai syötteks te kalkkunaa? Onks teillä joulukuusia? Hyvää jouluu Jeesus elää!

17

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

We should really love each other
      in peace and harmony
      Instead, instead, we`re fussing and fighting
      like we ain`t supposed to be
      tell me why.

• huhhuhh

Kansalainen Bob Marleyn täytti aito huoli muslimiveljiemme hyvinvoinnista jouluntienoolla.
        Life is life.

• Debri

19:33 (Yusufali translation)

"So peace is on me the day I was born, the day that I die, and the day that I shall be raised up to life (again)"!

3:54 (Shakir translation):
      And when Allah said: O Isa, I am going to terminate the period of your stay (on earth) and cause you to ascend unto Me ... to Me shall be your return...

5:117 (Shakir translation):
      I did not say to them aught save what Thou didst enjoin me with: That serve Allah, my Lord and your Lord, and I was a witness of them so long as I was among them, but when Thou didst cause me to die, Thou wert the watcher over them, and Thou art witness of all things.

4:157 (Yusufali translation):
      That they said (in boast), "We killed Christ Jesus the son of Mary, the Messenger of Allah";- but they killed him not, nor crucified him, but so it was made to appear to them, and those who differ therein are full of doubts, with no (certain) knowledge, but only conjecture to follow, for of a surety they killed him not:- Nay, Allah raised him up unto Himself...

• katariina m.

oli uskontokunta mikä tahansa, kannattaisi kaikkien popsia vain kasviksia. näin ei satuta eläimiä.

en koskaan ole ymmärtänyt, miten uskonnot sallivat eläinten syömisen. eikö uskonnoissa pitäisi olla kyse rauhasta ja rakkaudesta, ei toisten satuttamisesta?

kasviksista saa tehtyä aivan mahtavan makuisia ruokia, kokeilkaa!

• Esko

>>eikö uskonnoissa pitäisi olla kyse rauhasta ja rakkaudesta, ei toisten satuttamisesta?

Niin pitäisi, mutta kun ei ole. Sinun olisi syytä tutkia uskontoja lisää.

• Esko kirjoitti:

>>eikö uskonnoissa pitäisi olla kyse rauhasta ja rakkaudesta, ei toisten satuttamisesta?

Niin pitäisi, mutta kun ei ole. Sinun olisi syytä tutkia uskontoja lisää.

sinunkin.

• huhhuhh

Valitettavasti vain kunnon sikapihviä ei saa porkkanoista.
        Sitäpaitsi kuka on väittänytkään, että elämä olisi reilua?
        Eläimistä saa paljon maukkaita arerioita! NAM....

• tänä jouluna syödä lammasta. on tullu "edellisessä elämässä" vedettyä sikaa ihan tarpeeksi.

• mies -81

Vai on tullut vedettyä edellisessä elämässä sikaa ihan tarpeeksi... Kuule, minulla on tietty periaate jonka mukaan eletään: Ei lapsia eikä eläimiä, kaikki muu käy.

• the_ran_ya
        mies -81 kirjoitti:

Vai on tullut vedettyä edellisessä elämässä sikaa ihan tarpeeksi... Kuule, minulla on tietty periaate jonka mukaan eletään: Ei lapsia eikä eläimiä, kaikki muu käy.

Niin, muistelisin, että natsipampuissa oli myös joku hinurityyppi - vaikka Führerin tavoitteisiin kuului myös heikäläisten hävittäminen. Esikuvasi?

Tässä hivenen aihetta sivuava, mielenkiintoinen linkki:
        http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/History/muftihit.html

• mies -81
        the_ran_ya kirjoitti:

Niin, muistelisin, että natsipampuissa oli myös joku hinurityyppi - vaikka Führerin tavoitteisiin kuului myös heikäläisten hävittäminen. Esikuvasi?

Tässä hivenen aihetta sivuava, mielenkiintoinen linkki:
        http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/History/muftihit.html

Selvä. Olisi pitänyt ilmaista asia toisin...

ei lapsia ja eläimiä, eikä kyrpää, kaikki muu käy.

Onko nyt tarpeeksi selvä sinullekin?

• mies -81 kirjoitti:

Selvä. Olisi pitänyt ilmaista asia toisin...

ei lapsia ja eläimiä, eikä kyrpää, kaikki muu käy.

Onko nyt tarpeeksi selvä sinullekin?

Mahtaneeko olla selitys sille, miksi meidän pihan ruusupensasta on riepoteltu?

• minerva
        Aabra-ham kirjoitti:

Mahtaneeko olla selitys sille, miksi meidän pihan ruusupensasta on riepoteltu?

Tuo oli kyllä hyvä =)

• Karim

Jos satut löytämään, pyydä se mukaasi "Bob Marley"-joulurinkiisi.... :)

• mies -81

Jeesus elää, miksi sinä Karim lähdet siitä, että Jeesus löytyy kuolleiden joukosta? Etkö sinä tiedä, että sapatin jälkeisenä sunnuntaina vuonna -34 Jeesuksen hauta oli tyhjä? Maria Magdalenalle ja kahdelle muulle naiselle enkeli ilmoitti "Miksi te etsitte elävää kuolleiden joukosta? ei hän ole täällä. Hän on noussut ylös niin kuin teille sanottiin, menkää nyt ja julistakaa ilosanoma."

Jeesus ilmestyi vielä useita kertoja opetuslapsilleen, viimeiseksi Galileassa. Jeesus siunasi opetuslapsensa ja antoi lähetyskäskyn koskien kaikkia kansoja, sitten Jeesus otettiin taivaaseen. Jeesus Karim elää, hän tulee valtakuntaansa viimeisenä päivänä erottaen toisistaan uskoneet ja Herralle selkänsä kääntäneet, viimeksi mainitut Jeesus tuomitsee kadotukseen.

Totuus on tämä:
        Joh 3:16. "Niin paljon on Jumala rakastanut maailmaa, että antoi ainoan Poikansa, jotta kukaan, joka häneen uskoo ei joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän."

Jeesus itse sanoi "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän, Pojan ja Pyhän hengen nimeen ja käskemällä heidän pitää kaikki, mitä minä olen käskenyt ja katso: minä olen teidän kannssanne jokaisena päivänä maailman loppuun saakka."

Jeesus on Herra. Muhammed on alhainen väärä profeetta, sika, jollaisista Jeesus varoitti. Muhammed on susi lammasten vaatteissa, valehtelija ja eksyttäjä. Sinä olet Karim langennut Saatananpalvontaan seuraamalla Muhammedia.

• mies -81 kirjoitti:

Jeesus elää, miksi sinä Karim lähdet siitä, että Jeesus löytyy kuolleiden joukosta? Etkö sinä tiedä, että sapatin jälkeisenä sunnuntaina vuonna -34 Jeesuksen hauta oli tyhjä? Maria Magdalenalle ja kahdelle muulle naiselle enkeli ilmoitti "Miksi te etsitte elävää kuolleiden joukosta? ei hän ole täällä. Hän on noussut ylös niin kuin teille sanottiin, menkää nyt ja julistakaa ilosanoma."

Jeesus ilmestyi vielä useita kertoja opetuslapsilleen, viimeiseksi Galileassa. Jeesus siunasi opetuslapsensa ja antoi lähetyskäskyn koskien kaikkia kansoja, sitten Jeesus otettiin taivaaseen. Jeesus Karim elää, hän tulee valtakuntaansa viimeisenä päivänä erottaen toisistaan uskoneet ja Herralle selkänsä kääntäneet, viimeksi mainitut Jeesus tuomitsee kadotukseen.

Totuus on tämä:
        Joh 3:16. "Niin paljon on Jumala rakastanut maailmaa, että antoi ainoan Poikansa, jotta kukaan, joka häneen uskoo ei joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän."

Jeesus itse sanoi "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän, Pojan ja Pyhän hengen nimeen ja käskemällä heidän pitää kaikki, mitä minä olen käskenyt ja katso: minä olen teidän kannssanne jokaisena päivänä maailman loppuun saakka."

Jeesus on Herra. Muhammed on alhainen väärä profeetta, sika, jollaisista Jeesus varoitti. Muhammed on susi lammasten vaatteissa, valehtelija ja eksyttäjä. Sinä olet Karim langennut Saatananpalvontaan seuraamalla Muhammedia.

nousiko jeesuksen ruumiskin taivaaseen?

• Karim
        mies -81 kirjoitti:

Totuus on tämä:

>>>Jeesus ilmestyi vielä useita kertoja opetuslapsilleen, viimeiseksi Galileassa.>Jeesus on Herra. Muhammed on alhainen väärä profeetta, sika, jollaisista Jeesus varoitti. Muhammed on susi lammasten vaatteissa, valehtelija ja eksyttäjä. >Sinä olet Karim langennut Saatananpalvontaan seuraamalla Muhammedia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2224
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1780
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1435
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1264
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1229
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe