Onko kellään muilla ongelmia sähköpostin kanssa? Pääsee kyllä sisälle ihan normaalisti, mutta viestin välitys on tosi hidasta. Esim. postiin lähetyt mailit tulevat perille vasta tuntien päästä lähtettämisestä ja samoin on sitten kun itse kirjoitan mailin niin se on vastaanottajalla tuntien perästä.
Ongelmia sähköpostissa?
Seija
3
848
Vastaukset
- mb54
yhteydet "tökkii" välillä..et ole ainoa..
- -sitruuna-
itsellenne ns. "kansalaisten sähköposti". Löytyy netistä tuolla hakusanalla. Jokaisella kunnalla omalla nimellä oleva posti.
Rekisteröityminen tosi helppoa, pari hassua kysymystä ja posti välittömästi käytössä.
Ja mikä kaikista parasta tilaa rajattomasti eli voi ottaa vastaan miten isoja tiedostoja vaan!
Eikä ole ainakaan minulla tökkinyt kertaakaan, viestit kulkevat melkein nopeammin kuin omassa virallisessa sähköpostissani.
Suosittelen::)) Postiloota ei aukea ja takkuaa kirjautuminen.
Hitto.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164