Räikkösen auto on parhaimmillaan (tai pahimmillaan) ollut jopa 15 kiloa Alonson autoa painavampi, joka tarkoittaisi kierrosajoissa jopa 0,4 sekunnin eroa espanjalaisen eduksi.
Ferrarin uusi tykki on alunperin rakennettu enemmän pitkäaikaisen ykköskuskin Alonson makuun, eikä Räikkönen ollut alkukaudesta tyytyväinen etenkään auton keulan ominaisuksiin.
Speedweekin mukaan Ferrari teki suomalaiskuskin tyytymättömyyden vuoksi erityisosia parantaakseen auton ohjattavuutta, mutta tehden siitä samalla huomattavasti entistä painavamman.
Kimin auto 15 kg painavampi kuin Alanson
F1 asiantuntija
1
125
Vastaukset
- Jo on pitoa keulassa
No ei se osaa, vaikka laittais 50kg painoja. Nyt ensikaudelle Kimi (huippusunnittelija) on suunnittelemassa etuvetoista ja leveät renkaat eteen -versiota. Jospa sitten ei puske enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066