moi :) eli jos täällä on jotain nuorina äiteiksi tulleita niin olisi kiva kuulla että miten olette elämässänne pärjänneet. itse olen 17-vuotias, lukion tokalla ja 8:nnella viikolla raskaana. vähän pelottaa että miten tulemme pärjäämään, vaikkakin poikaystäväni valmistuu amiksesta ensivuonna, mutta lapsemme syntyy jo huhtikuussa. kun sain tietää olevani raskaana, niin olin aivan kauhuissani niin kuin poikaystävänikin, mutta eilen kävimme neuvolassa ja nyt odotamme innolla että lapsi syntyisi, nimiäkin olen paljon jo katsellut :) vähän kyllä mietityttää että mitä sanoo vanhempamme ja ystävät.. mutta kerromme muille vasta ensimmäisen ultran jälkeen :)
nuoret äidit, miten olette pärjänneet?
amppuu
3
221
Vastaukset
- En suosittele
Sain ensimmäisen lapseni 18-vuotiaana, mutta äitini hoiti hänet, koska halusin ja vanhempanikin halusivat, että jatkan opiskelujani. Suhde lapseen on jäänyt etäiseksi ja olen eronnut lapsen isästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096