Mikäköhän on lintutilanne kainuussa?
kanalintutilanne?
9
351
Vastaukset
- teeerimeeri
p-pohjanmaalla vähemmän kun viime vuosina
- kiintiömetsästäjä
hyvä tilanne, paljon lintua. tieltä saapuolenkymmentä kun jaksaa ajella, koira vaan irti ja arma haukku!
- haista paska
! ! ! ! ! ! ! !
- Kaenuu
Heikkoa on. Pesintä epäonnistunut, poikueita ei ole vain yksinäisiä lintuja.
- Pisteytys 0
Elekeä tuluko tänne ampumaan viimesistä. Pesintä tulos korkeintaan 20% normaalista. Kiintiömetsästäjälle korkeintaan 4 saalis pistettä. Eli teeri ja yksi lehtokurppa.
- mtsästäjä m.41
Heikosti on täälläkin Pohjois-Karjalassa niillä alueilla, jossa olen käynyt metsällä, kolmella riessulla olen nähnyt neljä teertä, joten kanalinnustus tältä syksyltä minulta on loppunut.
- sissipäällikkö
Ei niitä kanalintuja juurikaan näkynyt, olin viimeviikon metillä Paltamossa, jokunen vanhateeri sattui kohille, mutta jätin ampumatta , jääpähän ensikevääseen vähän suvun jatkajia.
- Linnut säästyy
Voitaisiin rueta nyt kehittämään sellaista maksullista metsästystä jossa lintuja ei ammuta oikeilla patruunoilla vaan laukaistessa piipun suusta kuuluu "laukaus,laukaus,laukaus,sarrrja,sarrrja"
- sdfadasdf
Helposti saat saalista. Suolta vaan ne yksittäiset nurin, se on siinä. Iltapäivästä sitten pomppuihin.
Lintuja on heikonlaisesti, mutta saaliitta ei tarvitse jäädä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701