Olemme harrastaneet naiseni kanssa useita kertoja käsi/suuseksiä, mutta joka kerralla olemme päätyneet samaan tulokseen; naiseni tulee, mutta minä en. Penis nousee nopeasti ja kiihotun, mutta en vain tule ja lopetamme homman tähän. Olemme puhuneet asiasta ja se alkaa häiritä pikkuhiljaa. Masturboimalla orgasmin saaminen onnistuu 2-10minuutissa, mutta tositoimissa ei ollenkaan, vaikka olen rentona ja nautin joka sekunnista. Mikä vikana?
Mikä vikana?? :(
1
84
Vastaukset
- panija ukko
Syitä voi olla monia:
Sinua jännittää päästää itsekontrollista irti tai jopa hävettää. Jos johtuu tästä, kokeile masturboida hänen nähtensä, yllättävän vapauttava kokemus.
Nainen ei osaa tehdä oikein, jos esim vain tasaisesti runkkaa, eihän se huipulle vie. Pitäisi opetella lukemaan miestä ja osata tiukentaa otetta, nopeuttaa tahtia jne, näyttää oma kiihottumisensa ja innostua näkemästään kun huomaa miehen jo hengästyvän. Tähänkin voisi auttaa kerran tai pari nähdä miten itse hoidat homman.
Itsellä myös vaikeuksia tulla käsitöihin ja jopa suihinottoon. Naidessakin jos olen paikallani. Mutta kun pääsen itse panemaan ja liikkumaan, tulee yleensä 5-10 minuutin säädyllisessä ajassa. Toisaalta luulen että lahnana kättä tai suuta saadessa, jotenkin liikaa yritän laueta (jotta toisen ei tarvitsisi väsyttää itseään) ja yrittämällä väkisin, orkku vain pakenee alta... Ja tähän on auttanut kun vain nauttii kosketuksista ja ei sen kummemmin tavoittele laukeamista, antaa mielikuvien virrata. Yllättäen onkin sitten spermat naisen käsillä tai suussa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465557Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5672045Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens811147Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758