Häpeän itseäni suunnattomasti, olen siis alle 25v mieshenkilö ja bulimia on tuhonnut hampaani siihen pisteeseen että en näe toivoa elämässä.
En halua hymyillä koskaan ja mietin aina hampaita kun olen ihmisten ilmoilla, olisipa aikakone jolla voisi mennä taakseppäin ajassa, tunnen olevani helvetin tyhmä.
Tehkää itsellenne suuri palvelus ja älkää tuhotko hampaitanne tällä hulluudella. Kadun sitä niin helv......
Hampaat tuhottu
en kestä 6
2
229
Vastaukset
- 334455
Olen pahoillani. Oletko myös menettänyt hampaita bulimian takia? Minulla paljon bulimian aiheuttamista hammasongelmista kokemuksia, kunpa se ajassa taaksepäin meneminen onnistuisikin.
- suttua
Ei tarvitse olla edes buliiminen että hampaista tulee huonon näköiset.
Alikaloreilla oleminen huonontaa kehon kykyä eliminoida jätteitä ja se alkaa työntää sontaa luihin, mukaan lukien hampaisiin. Mulla on ruskeat alahampaat vaikka en oksentele diettaamisen takia. Tosin saan nuo läikät lähtemään parissa viikossa kun vain nostan kalorimääriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096