suositteletteko laulumaa huonekaluja? kauniita olisivat, mutta ovatko kestäviä?
laulumaa
6
237
Vastaukset
- Pänkäle
Samaa levyroskaa jota valmistetaan ulkomailla
- Kestäviä huonekaluja
Hei! Mikäli etsit kestäviä huonekaluja, niin kurkkaa www.vallaste.fi. Eurooppalaisia laatutuotteita.
- juvionhyvä
juvi.fi on hyviä puisia huonekaluja, mitat ja viimeistelyn saa valita itse tai ostaa puuvalmiina ja itse maalailla tms.
- gnjtyutyu
Meillä on kaksi isoa vitriinikaappia, jotka ovat jo vuosia jaksaneet kantaa liian suuren kirjamäärän sisuksissaan. Olen ollut niihin tyytyväinen. Eivät ole hetkuneet tai natisseet. Muut huonekalumme ovat pääosin kokopuisia kirppislöytöjä.
- selvitin
jumek tekee laulumaan kalusteet ,tehdas on virossa
- kalustepeikko
Laulumaan kovat tavarat ovat kyllä ihan kelpo pelejä, jos vain ulkonäkö osuu omaan silmään (valmistusmaalla ei ole laadun kanssa mitään tekemistä). Pehmeät tavarat kiertäisin kaukaa, sillä niissä ei hinta/laatu kohtaa mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471