kartanon musiikkivideo

00na_92

Hei! Elikkäs te tekniikan ihmelapset varmaan osaatte / saatte youtubeen tai muuhun ladattavaan muotoon kartanon musiikkivideon! Kiitoksia jo etukäteen sille herrasmiehelle/naiselle joka sen laittaa! :-) puspus, mukavaa päivän jatkoa! :)

-oona

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettelava_osaa
    • 3+11

Mikä järki on kysellä yleisön mielipidettä kappaleeseen jos telkkarissa soitetaan vaan muutama kymmenen sekuntia koko kappaletta. Kas kun ei vielä sanottu että "kattokaa koko biisi netistä" niinkun joka ohjelmassa ja jopa uutisissa on nykyään tapana. Mikä vtun järki on tehdä ohjelma telkkariin ylipäätään ja sanoa että kattokaa netistä kun kaikilla ei ole edelleenkään netti mahdollisuuksia ja jos on niin kaikilla ei ole niin nopeita yhteyksiä että ylipäätään kone jaksaa avata linkkejä.

• ep_rehellist__p

No se on voi voi jos ei ole nettiä, eihän sitä ole pakko olla kuten ei telkkariakaan.

Nykyaikana netti on aika yleinen.

Jos tsiikasit BBtä 24 7 kana TVn kautta niin aivan varmasti kuulit sen kappaleen monesti, siis kappaleet.

• gfsghfhdfjdajdj

Jos äänestys on netissä niin ihan loogista myös, että "joudut" sen videon sieltä netistä katsomaan XD ja jos ei nettiä ole niin voi voi, melkein joka talouteen sen jo saa!

• hirveetä skeidaa

Älkää vaan ladatko sitä kartanon Pommac-mainosta youtubeen!

Se on ihan kauheeta pas-kaa, parempi kuin häviää pois maan päältä mahdollisimman nopeasti.

• JussinPippeli

On se parempaa kuin minun tuotantoni.

• Kallenpippeli

ja parempi ku minun. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe