Meillä lasikuisti, joka talvella todella kylmä, lattialämmitys on, mutta ei käytetä, kun maksaa paljon ja lämmittää kehnosti. Lämpötila nollan tuntumassa, jos pakkasta ulkona. Ongelmana on se, että uusista tiivistyksistä huolimatta nykyinen ovi falskaa pahasti, eli terassilta vetää sisään, parin metrin säteellä terassin ovesta on tosi kylmä ja lattiat jääkylmät siinä lähistöllä.
Remppamiehemme mukaan voisi olla järkevää laittaa toinen ovi tämän vanhan lisäksi (nykyinen aukeaa kuistille, uusi voisi aueta sisälle), mutta itse ajatettelen että yhellä tiivillä ovella pärjäisi varmasti, koska kuistilta on ovi myös ulkotilaan ja se on ihan tiivis (on siis omakotitalo kyseessä). Lisäksi olisi mahdotonta löytää täysin samanlaista ovea ja kaksi erilaista ovea vierekkäin olisi huono vaihtoehto.
Onko kellään vinkkiä mistä voisi etsiä tällaista tiiviitä kuistinovia, joissa on lasi sunnilleen ylhäältä alas asti, nykyisessä puukarmia n. 20 senttiä oven reunoissa, muuten lasipinta. Vieressä on kuistin levyinen ikkuna lattiasta kattoon, joten hakusessaä yhteinäinen ilme tämän kanssa ja ennenkaikkkea se, että sisältä säilyisi uuden oven myötä avoin näkymä pihalle.
Lasinen tiivis (!) kuistin ovi, mistä?
Vinkkejä?
0
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584622
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184