Onko muiden kuin minun mielestä noloa että voice of kidsin juontajat axl smith ja se joku muija sekä tähtivalmentajat arttu ja diandra ei osaa/halua puhua ruotsia suomenruotsalaisten kilpailijoiden kanssa? Melkein joka jaksossa kuitenkin joku kilpailija jonka äidinkieli on ruotsi.. Eikö vois ihan pari lausetta opetella, niinku esim. kysyä mitkä fiilikset tai lava on sun tai kiitos esityksestä?. Nyt se vähän näyttää että eivät edes halua puhua ruotsia.
Ois kuitenki hyvä esimerkki muksuille jotka ohjelmaa katsoo, koska koulussa pitää kuitenkin sitä ruotsia myöhemmin opetella..
Voice of Kids ja ruotsin kieli
10
274
Vastaukset
- 10+3
Ei ole noloa. Sehän on tilanne Suomessa, ettei monikaan osaa keskustella ruotsiksi.
- åööpolmkujbhyggggtfb
suomessa maan tavalla tai maasta pois.jos ei osaa suomea.
- kaikkee kanssa
Nmä tenavat puhukoot suomea, ku ollaan Suomessa!!
- ygthubjoklpå
Kaikki ruotsinkieliset siinä ohjelmassa voisi laittaa suoraan sen siegfreidskin (vai mikä lie) joukkueeseen...säästys ohjelma-aikaa muille.
- Takgare Bockkare
Jos suuriosa kilpailijoista on ihmisiä,joilla äidinkieli on Ruotsi,niin juontajilta pitää vaatia ainakin perustaso eli virkamies Ruotsi.
Krista osaa kyllä kiitettävästi.- jotai rajaa
Hurrinkieltä ei tähän ohjelmaan tarvita!!!
- jagtalarintesvenska
Itseasiassa on väärin puhua ruotsia, niin että me muut emme sitä ymmärrä. Tämä ketjukin on aloitettu provona, tarkoituksena hakea ruotsin vastaista kantaa esiin.
- NElegfg
Suomessa puhutaan suomea. Minusta edes on väärin että on ruotsinkielisiä. Voisi hävitä koko kieli ja suomi pysyä yksikielisenä!
- Työkielenä Ruotsi
Ympärillämme on 9milj Ruotsinkielistä ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728