Siis äidin mielestä mun pitäisi mennä nukkumaan yhdeksältä illalla, ja herään aamuisin usein 6:15. Oon 16v ja lukiossa.. ja tähän mennessä oon aina menny sänkyyn yhdeksältä ja valvonut puhelimen kanssa mutta mennyt viimeistää 22:30 nukkumaan. Tänään äiti osti mulle herätyskellon, jotta voin jättää puhelimen hänelle yöksi koska oli nähnyt mut kymmenen aikaa illal fb:ssä.. Mua ahdistaa ihan suunnattomasti nukkua ilman puhelinta koska koen sen jotenkin turvana jos jtn tapahtuu. Olisko kellään apua mitä voisin tehdä? musta vaan tosi ahdistavaa myös kun ei luota muhun yhtään etten koko yötä valvo.. kuitenki oon jo 16, ymmärtäisin kyllä jos olisin paljon nuorempi. Apua, mitä voin tehdä? D: Onko kenelläkään samanlaista tilannetta vai oonko yksin tämän kanssa?
kyllä äiti hoitaa..
ahdistunutnuori
1
123
Vastaukset
- sama täällä
Ookko nää ajatellu puhua äitis kanssa?
Mulla oli kans ylihuolehtiva mummo joka ei ymmärtänyt teknologiasta mitään ja sano että en saa olla netissä tai puhelimen ääressä 8 jälkeen.
Se vaati että nukun jopa 14vuotiaana sen vieressä... Mun isä asuu tosi lähellä ja puhu mummoni ympäri että saisin nukkua omassa huoneessa ja osti mulle ison sängyn huoneeseeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421