Laittakaapa lapsillenne sukat jalkaan kouluun. Tokaluokkalainen oli koko päivän avojaloin tänään koulussa. Jalkapohjat olivat tosi likaiset.
huolehtikaa vähän
5
146
Vastaukset
- Äiti, open pomo
Kyseessä on mun lapsi. Aika menee täällä trollailuun.
- ...
Onhan aikuisiakin, jotka vielä tähän aikaan kulkevat shortseissa ja t-paidoissa avojaloin. Me ihmiset olemme erilaisia.
- open esimies., äiti
Opet juu sukat kanssa opettajille jalkaan, siellä ne hiipparoivat ilman sukkia pitkin koulun käytäviä ja ulkona. On kauheeta katsoa känsäisiä ja liikavarpaisia jalkoja, kun pelkillä varvastossuilla tallustellaan, ja hiki se haisee... hyh hyh...
Opettajat voisivat myös käyttää pitkiä housuja kun on niin länkisääriä näkyvillä. jotain rotia pukeutumiseen.
Siitähän me opetn pomot palkkanne maksetaan, että osaatte käyttäytyä, pukeutuminen kuuluu myös toisten kunnioittamiseen. - open esimies., äiti
Mulla nyt menee vähän näin. Älkää välittäkö. Sori kaikille.
- sama*
Joo, jotenkin tiesinkin, että tää palsta on tällasten ihmisten itkukenttä.
Sääli sitä lasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833