mitä mieltä olette nykypivän raxista?? tyttöystäväni kävi ekan kerran syömässä ja kun syötiin nii eka komentti "ja oli viimenen" mitä mieltä muu ovat?
rax buffet
7
486
Vastaukset
- Ruoka kunniaan
Minun mielestäni Rax buffet on hirveää sontaa / mäskiä / epäravintoa. En ymmärrä, että joku haluaa täyttää vatsansa sellaisella?
- rax sucks
eh.... rax ... ravintolat alueella.
Rax EI ole ravintola, se on pikaruokamättölä ja niin se on aina ollut. Kerran olen käynyt kun konsepti suomeen lanseerattiin. vieläkin oksettaa.
Laadutonta tukkumoskaa, keittiössä ei ole ainuttakaan kokkia duunissa, ainoastaan teinejä jotka lykkää suoraan pakasteesta muovipussitettua safkaa mikroon ja uuniin.
Miksi haluatte käydä moisissa paikoissa, vielä tyttöystävän kanssa, toivottavasti et pälli sitä treffeille vienyt raxiin, kuulostaa nimittäin siltä että sulla on fiksu tyttöystävä joka saattaa jättää sut aika äkkiä tämmösten rax katastrofien takia. - nassekal
Siivet ovat olleet ihan OK. Mutta nekin on nyt vaihdettu liettualaisiin siipiin, jotka on maustettu vain suolalla ja rypsiöljyllä.
- byörks
Jos haluat sumopainijan muodot niin Rax on ihan ok. Kulinaariset nautinnot pitää hakea muualta.
- hirkura
raxin vessassa oon saanu poskihoitoa ;) siellä tampereen rautatieaseman lähellä olevassa
- huooh
älkää ainaan menkö näihin jos siellä on varusmiehiä syömässä. ryntäävät heti hakeen kaiken uuden ruoan kun sitä tuodaan ja etuilevat
Ihan ok. Ei se mitään gourmeeta ole, mutta eipä siihen hintaan semmosta voi odottakaan :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279