rax buffet

eatoutside

mitä mieltä olette nykypivän raxista?? tyttöystäväni kävi ekan kerran syömässä ja kun syötiin nii eka komentti "ja oli viimenen" mitä mieltä muu ovat?

7

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruoka kunniaan

Minun mielestäni Rax buffet on hirveää sontaa / mäskiä / epäravintoa. En ymmärrä, että joku haluaa täyttää vatsansa sellaisella?

• rax sucks

eh.... rax ... ravintolat alueella.

Rax EI ole ravintola, se on pikaruokamättölä ja niin se on aina ollut. Kerran olen käynyt kun konsepti suomeen lanseerattiin. vieläkin oksettaa.

Laadutonta tukkumoskaa, keittiössä ei ole ainuttakaan kokkia duunissa, ainoastaan teinejä jotka lykkää suoraan pakasteesta muovipussitettua safkaa mikroon ja uuniin.

Miksi haluatte käydä moisissa paikoissa, vielä tyttöystävän kanssa, toivottavasti et pälli sitä treffeille vienyt raxiin, kuulostaa nimittäin siltä että sulla on fiksu tyttöystävä joka saattaa jättää sut aika äkkiä tämmösten rax katastrofien takia.

• nassekal

Siivet ovat olleet ihan OK. Mutta nekin on nyt vaihdettu liettualaisiin siipiin, jotka on maustettu vain suolalla ja rypsiöljyllä.

• byörks

Jos haluat sumopainijan muodot niin Rax on ihan ok. Kulinaariset nautinnot pitää hakea muualta.

• hirkura

raxin vessassa oon saanu poskihoitoa ;) siellä tampereen rautatieaseman lähellä olevassa

• huooh

älkää ainaan menkö näihin jos siellä on varusmiehiä syömässä. ryntäävät heti hakeen kaiken uuden ruoan kun sitä tuodaan ja etuilevat

• Ihan ok. Ei se mitään gourmeeta ole, mutta eipä siihen hintaan semmosta voi odottakaan :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2992
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe