Mennyt kesä helteineen näytti auringon tehon iho korjautui suurinpiirtein oireettomaksi jo nyt on havaittavissa pahenemista, harmittaa.
Kuinka tehokasta on valohoito, joskus etsin kyseisiä lamppuja en päässyt oikein perille niitten ominaisuuksista.
minun kohdaltani
3
138
Vastaukset
- anne.m.m.
Aikuisella tyttärelläni sama homma. Olen nyt lukenut valohoidoista ja jotkut ovat ostaneet eläinkaupasta terraarioon tarkoitetun UVB-lampun. Käsittääkseni se auttaa lievään psoriin ainoastaan.
Tyttären kanssa juuri puhuttiin, että kysyy lääkäriltä valohoitoon pääsystä pikemmiten, ennenkuin rakkulat alkavat lisääntymään. Nyt on molemmissa käsissä yksi. - ettimistä
Mitkään muu kuin auringo ei ole tehokasta.
Kymmeniä vuosia psoriasis on vaivannu, viimekesänä hävisi oireettomaksi, nyt kun aurinkoa ei saa ni on tullu takasi, pillerit presettirasvat, ruokavaliosta ei varmuutta.
Uvb lamppu on saatava itelleen, kunhan löydän sopivan jos joolla on antaa vinkki nii kiitoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096