Minulla on ongelma, minä olen venäläinen, etsin työpaikka suomessa, opiskelin suomessa ammatti-institutissa autoasentajalle 3 vuotta, kun valmistunut ammatti-instituutti, aloitin työsketelin autokorjamossa siellä olin töissä 2 vuotta, mutto sitten minulle tarvitanut lähtea venäjälle koska täyty olla mennä armejaan, minä olin armejassa 1 vuotta, nyt minä tulin armejasta ja etsin työpaikka suomessa, mutto minulla ei ole nyt työntekijan oleskelu lupa, työnantaja aina kysy onko oleskelu lupa.
Minulle tarvitse autta että saada työntekijan oleskelu lupa.
Voisitko autta minulle
3
244
Vastaukset
- Iisus ljublju tibja!
Hei mistäpäin venäjää olet?
- Tatjana 500e
Jos olet homoseksuaali, niin asia järjestyy pikimmiten, koska silloin on osoitettavissa, että sinua vainotaan Venäjällä. Muutoin on vähän hankalaa... varsikin nyt, kun venäläisiin suhtaudutaan erittäin varauksellisesti, suorastaan vihamielisesti.
- suomalainennainen
Puhu vain omasta puolestasi. Todellista kiihkotusta tuollainen että "tiedät" meidän kaikkien suomalaisten olevan vihamielisiä venäläisiä kohtaan...
Aloittajalle: oletko jo Suomessa? Eikö oleskelulupa tulisi hankkia ennen kotimaasta (Venäjältä) lähtöä? Tai jos olet vielä Venäjällä, niin onko sinulla tiedossa työpaikkaa Suomessa? Se varmaan auttaisi oleskeluluvan hankkimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337