Olen ollut nyt au pairina reilun kuukauden ja tajunnut etten oikein viihdy tässä perheessä. Vanhemmat ovat kyllä todella mukavia, mutta kuinka voisin esittää niille että jouluna lähtisinkin kokonaan kotiin? Pelkään heidän suuttuvan ja missä vaiheessa olisi hyvä kertoa tästä?
Kotiinlähtö
3
224
Vastaukset
- Auppis
Moikka
Kerro ihan vaan rehellisesti heille miltä susta tuntuu ja että haluaisit palata kotiin. Parasta kertoa mahdollisimman pien, jotta ehtivät hankkia uuden Au pairin tilallesi. Ei ole väärin haluta kotiin, eivät voi siitä kyllä suuttua... - ....
Keskustele asiasta mahdollisimman pian perheen kanssa, jotta ehtivät hankkimaan uuden au pairin. Suurempi ongelma perheelle tulee, jos ei ole aikaa etsiä uutta au pairia ja stressi lastenhoidon järjestymisestä voi kiristää välejä.
- ota puheeksi
Itse olen samassa tilanteessa. Kerroin pari viikkoa sitten, etten viihdy. Vanhemmat kysyivät, mitä haluaisin tehdä. Sanoin, että yritetään vielä. Nyt 2vk jälkeen puhuimme taas ja he ehdottivat, että olisiko minusta parempi, että lähtisin kotiin/vaihtaisin perhettä.
Perheellekin on paras, jos heillä on apair joka viihtyy. Kysy heiltä, voitaisko jutella, sitten kerrot ettet oikein viihdy. Varmaan haluavat vielä yrittää auttaa sinua viihtymään, joten voitte sopia että puhutte uudestaan 2-4vk päästä ja katsotte, mikä tilanne on. Jos eivät halua yrittää parantaa oloasi, ehdottavat varmasti itse että haluaisitko sitten kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106