Tuli ulos EI julkisesta striimistä. Muutama tunti aikaa, niin nähdään onko nämä "harjoituksia" vai mitä lipsautuksia. :-----DDD
Ps. 1 MHz - 6 GHz
21.9.2019 ARMI TIPPUU!
8
112
Vastaukset
- äänestäjä
mielenkiintoista seurata pitääkö tämä fislaus paikkaansa
- Armi takasin
Miksi Armi piti tiputtaa, se on kova mimmi ja ois antanu paljon vielä talossa. Pientä hämminkiä ja kovaa peliä. Aina kovat kilpailijat äänestetään ekana ulos, ensin Jussi ja nyt Armi.
- Eikämeinaa tipu
Eksä kattonut. Armi ei tippunu. Eikä meinaa tipu.
- häärää ku hörhiläine
Jos Armi olis tippunu niin mikse viähääräis Big Brothertalossa.
- pysyy
Ei tippunu eikä tipu.
- Armimimmi
On aina kova paikka joutua häätöänestykseen. Armi on niin kovamimmi ettei korvaansa lotkauta
- oujeejee
Syäkuule pääs jos toi mimmi tippuu.
- kaikki rakastaa
Onko seiskasta tuttuu Tukiainen ja esim. Tauski. Armi on niitten manageri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728