Mikä/mitkä on teiän mielestä parhaat edesmenneen Death-orkesterin levyistä?Itse taivun varmaan symboliciin,vaikka se onki teknisempää ku alkuaikojen lätyt.
Deathin levyt
8
498
Vastaukset
- Alex
Symbolic, kyllä... Loistava! Yksi parhaista deathmetal-levyistä mitä on, jos multa kysytään, ellei jopa paras. Sen jälkeen tulee tasaisempaa...
- Sadus
Individual Thought Patterns ja Human ehkä parhaimmat...sitten Spiriual Healing, Symbolic, TSoP, Leprosy ja Scream Bloody Gore...Vaikka tuossa järjestyksessä. Toki kaikki levyt on sen verran loistavia, niin järjestys on mulle melko toissijainen.
- dööd
Itte olen diggaillut aivan saatanasti tosta The sound of perseverancesta.
Jumalattoman hyvä levy, Human on kans iskenyt jotenkin.
- Puukko
ja Symbolic ovat mielestäni ykkösiä, mutta kyllä muutkin hyviä ovat. Ehkä siksi nämä että aloitin Deathin kuuntelemisen näistä kahdesta ja jotenkin vain totuin niihin syvemmin. Kyllä muut perässä tulevat, kun kyllästyn noihin kahteen...
- Mutha
Parhaat: Symbolic ja Human, muutkin kovia paitsi Scream blooby gore, joka on onneton demo-paska, ja viimeiseksi jäänyt, joka taas jäi kummalliseksi välilevyksi..
- Nimetön
sound of perseverance on mun mieleen, ja loistava Judas Priest -coveri vielä kakun päälle. aiai
- controldenied
se on vaikee mennä sanoon... muistan vielä kun ostin kirppikseltä Individualin, se on loistava, ja Leprosy tykittää kovaa. mahdotonta sanoa, mutta Scream Bloody Gore ei oo paska. se on ehkä erilainen kuin muut Deathit mutta ei se siitä huonoo tee. sitä on kyllä vaikee sisäistää jos on aloittanut teknisemmästä päästä.
- """"""""
Sanoisin että leprosy, mutta on se sound of persevarance yhtä hyvä kun leprosy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106