Deathin levyt

zero tolerance

Mikä/mitkä on teiän mielestä parhaat edesmenneen Death-orkesterin levyistä?Itse taivun varmaan symboliciin,vaikka se onki teknisempää ku alkuaikojen lätyt.

8

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex

Symbolic, kyllä... Loistava! Yksi parhaista deathmetal-levyistä mitä on, jos multa kysytään, ellei jopa paras. Sen jälkeen tulee tasaisempaa...

• Sadus

Individual Thought Patterns ja Human ehkä parhaimmat...sitten Spiriual Healing, Symbolic, TSoP, Leprosy ja Scream Bloody Gore...Vaikka tuossa järjestyksessä. Toki kaikki levyt on sen verran loistavia, niin järjestys on mulle melko toissijainen.

• dööd

Itte olen diggaillut aivan saatanasti tosta The sound of perseverancesta.
        Jumalattoman hyvä levy, Human on kans iskenyt jotenkin.

• Puukko

ja Symbolic ovat mielestäni ykkösiä, mutta kyllä muutkin hyviä ovat. Ehkä siksi nämä että aloitin Deathin kuuntelemisen näistä kahdesta ja jotenkin vain totuin niihin syvemmin. Kyllä muut perässä tulevat, kun kyllästyn noihin kahteen...

• Mutha

Parhaat: Symbolic ja Human, muutkin kovia paitsi Scream blooby gore, joka on onneton demo-paska, ja viimeiseksi jäänyt, joka taas jäi kummalliseksi välilevyksi..

• Nimetön

sound of perseverance on mun mieleen, ja loistava Judas Priest -coveri vielä kakun päälle. aiai

• controldenied

se on vaikee mennä sanoon... muistan vielä kun ostin kirppikseltä Individualin, se on loistava, ja Leprosy tykittää kovaa. mahdotonta sanoa, mutta Scream Bloody Gore ei oo paska. se on ehkä erilainen kuin muut Deathit mutta ei se siitä huonoo tee. sitä on kyllä vaikee sisäistää jos on aloittanut teknisemmästä päästä.

• """"""""

Sanoisin että leprosy, mutta on se sound of persevarance yhtä hyvä kun leprosy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe