Kun siinä nuo kaappiovetkin. Ja hyvin menee läpi katastuksen.
Onko hyvä maantiellä, hiljanen?
MInkämoinen tuo uusi Meriva on käytössä?
6
187
Vastaukset
- viattomin
Kiitos, kannattaa harkita.
- Tane 59
Moro !
Opel Meriva 2003 Moottorin tyyppi Z 16XE. 16 venttiilinen.
Mistä löydän käyttöohjekirjan ja huoltokirjan ?
Juuri ostettu kahdekankymmentäviis tonni ajettu, ei muita papereita
kuin rekisteriote. Huoltovälit ja täyttötilavuudet ym. olisi mukava tietää.
Opel suomi sivuista ei löydy kuin uusimpien autojen kirjoja
Kiitos jo etukäteen ! - saksan kannattaja
Sinä olet ostanut ainakin melkoisen pommin. Ikäloppu b-luokan ruosteinen saksalainen. Ja kaiken kukkaraksi ei edes huoltokirjaa! Tuolla rouskulla ei 2 kilometriä pidemmäksi himasta uskaltaisi mennä..
Paljonko maksoi rottelosta vai sait tyyliin ilmaiseksi?
Vaihda Se pois ja osta tilalle saksalainen Premium auto ja tarkoita tällä VW:n romuja.- Hyväää
No nii nyt se lukutaidoton tai muuten vaan ymmärtämätön (Q5)
koittaa mussuttaa tässäkin osiossa !
Meriva on ihan kelpo laite ainakin itselläni toimi moitteetta sen 3vuotta ja 102000 km jonka jälkeen vaihdoin sen saman merkin erimalliin .
Pelokas olet, minä uskallan mennä kauemmaksikin. Valitan, ruosteeton on, vaikka on Iäkäs. 85 tuhatta mittarissa, ja kaikki on ajettu, ei ole lisätty mittariin mitään.
Uskon ystäväni ajavan opel autolla vielä kauan ja paljon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748