Joku ihan outo muija, en muista koko ihmistä. Luulin, että on se tumma kampaaja, Miss XL tms. o.O
Mikä BB-Suvi??
2
180
Vastaukset
- Nolo tapaus
Salar (suvia puolta nuorempi jannu) paukutti suvia takaapäin silloin niitten kaudella! Sillä suvilla on karseen kimeä ääni.
- Kornit bailut
Tosi outo mullekkin tää Suvi.Oli yleensäkin ihme tempaus pistää nämä kaksi sinne taloon.
Se käheeääninen epäselvästi höpisevä matkaopaskin.Ei mikään mieleenpainuva kilpailija.Eikä ne edes tavanneet ketään siellä talossa kakkukeikallaan.Koko gaalakin oli ihan outo.Juontajakin tais olla päissään.Puhui niin sekavia.Ei edes kunnon esiintyjää.Eipä siis juuri satsattu näihin juhliin.Tuotot on vaan mielessä.Typerää!Eikä talon asukkaat ole saaneet mitenkään bilettää 10 vuotiasta big brotheria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244