kiihyttäessä välillä tehot lähtee yhtäkkiä. kiihtyy normaalisti välillä esimerkiksi 80 Km/h sitte häviää kaikki tehot painaa kaasuu kierrokset nousee maksimissaa 3 tonniin ja vauhtia ei tuu lisää yhtään, hyvin vähä. sama homma jatkuu vaikka pysähtyy kiihtyy samalla lailla eli helvetin hitaasti ellei sammuta konetta sitte taas ihan normaali
mikäs mahtaa olla?
Passat V.06 1,9 TDI Kiihyttäessä välillä tehot lähtee yhtäkkiä
tumppi200
4
200
Vastaukset
- 1.9 tdi
Joo se on se turbon anturi hajalla, tai sen johtovika.
- juicy fruit
Tuohan on vain yksi niistä hienoista ominaisuuksista, joita volkswagen voi tarjota......
- vaaken
Oireet samantyyppisiä kuin mun vm-97 tdi:ssä. Taitaa olla se turbon ns. hukkaportin toimintaa ohjaavan venttili vaihdon tarpeessa. Minä tosin vaihdoin koko auton.
- passattib6
ahtaa liikaa ja menee ns. limp modeen. syynä yleensä jumittavat turbon siivet (vnt). mr muscle pesu poisti omasta passatista tämän vian. googlella löytyy paljon lisätietoa hakusanoilla " vnt mr muscle".
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=169070
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209