Kun tänne tulee ihmisiä naureskelemaan tuningille silloin tällöin, niin täytyy itsekin myöntää, että auto missä on kaiken maailman spoilerit ja helmat ym.. menee jo vähän yli ja yleensä myös rumaksi. Ainakin jossain Suomen oloissa voi huvittaa sellaisen näkeminen.
Kunnon alumiinivanteet ja pakoputket, niillä pidetään auto vielä siistinä.
Liika tuning naurattaa
8
1780
Vastaukset
- brava
se ole jokaisen oma asia miten rakentaa autonsa ja millaisesta tykkää
- hoocee
karvapää kirjoitti:
auto pitää rakentaa trendien mukaan niin että kaikki on samanlaisia.
ei autoa pidä tuunata trendien mukaa kaikkia samanlaisiksi... tuunaus on just sitä et tehdää autosta persoonallinen ja oma yksilö joka erottuu liukuhihnalta tullessaan!!!
- bråm bråm
Varsinkin kun suurin osa porukasta ei jaksa/osaa panostaa sinne pellin alle ollenkaan vaan kaikki massi pistetään niihin spoilereihin ja vanteisiin.
Tyylin 1.3 civicci 18 tuuman vanteilla ja tautisen isoilla spoilereilla. ei juma...- Ahdinvoimaa
Oon samaa mieltä että ihan turha tulla päteen et tuning on naurettavaa.. makuasioista ei voi kiistellä.. Perustan itte sleepperimeininkiin, hienompaa on mun mielestä ahtimen vinkuminen ja dumpin sihaukset kuin ylituunattu corolla... mutta se on vaan mun mielipide...
- tylsä
Mitäs helvettiä niillä huipputehoilla tekee kilparatojen ulkopuolella? Menee jonkun ohi liikennevaloissa? jee jee! mun auto on nopeempi kun sun! Mulle ainakin riittää että auto on hienonnäköoinen!
- tornioo
täälä on niin paljon näitä amiskisia niin siks se ehkä on huvitavan näköstä kun ne ei ossaaa laittaa niitä kunnolla paikalle ja muuten ne autot on aivan kauheita siis amis autot
- Renttu
...makuasia, sano koira ku muniaan nuoli. kyl miust jotku amistuunatut corollat on paljo hienompii ku jotku iskänostamatpemaritliianisoiltommispillettivanteil :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492278- 262003
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161414- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78876Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863