tullut hoitojen jälkeen haittavaikutuksia
Onko monelle
4
332
Vastaukset
- katkera äiti
Tyttäreni kuoli syöpälääkkeisiin ,myrkytys .puutuu entsyymi DPD, joka pilkkoo lääkkeen verenkiertoon.Tässä haittavaikutus ,joka tuli lääkityksen alussa ,eikä lopussa.
- Suski789
Olen pahoillani tyttäresi kohtalosta :( Omalla läheiselläni todettiin myös tuo sama dpd-entsyymipuutos sytostaattihoidon yhteydessä kun tuli niin rajut myrkytysoireet. Teittekö ilmoituksen Fimeaan lääkkeen haittavaikutuksesta ?
Vaikka se ei läheistä takaisin tuokaan eikä poista tuota vääryyttä, niin ilmoitus kannattaa aina tehdä, siten jonkun muun henki saattaa vastaisuudessa pelastua. En kyllä käsitä miten tämä dpd-entsyymipuutoksen toteaminen muka on niin vaikeaa, ettei testiä pystytä edelleenkään tekemään Suomessa. Eli arpapelillä mennään aina kun aletaan sytostaattihoitoa ottamaan, kun koskaan ei voi tietää kuka meistä tuota puutosta veressään kantaa.
- -ra
Olen todella pahoillani puolestanne,voimia teille läheisille
- syöpis
Ennen peräsuoleni leikkausta sain 5:nä päivänä "elehvantin annoksen" säteilyä.
Syöpä oli niin lähellä eturauhasta, että se sai oman annoksensa säteistä.
4:nä päivänä hoitsujen kysellessä sivuvaikutuksia minun oli myönnettävä mieskuntoni heikkenevän.
Sperman tuotto jäi pysyvästi vähäiseksi mutta eturauhanenhan tuottaa vain siittiöiden "matkaevästä" ( 80% mähnästä ) eikä vaikuta itse tärkeimpään.
Orkku on aikaisempaa tiukemmassa ja tuntemus voimakkaampi.
Parempi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768