tullut hoitojen jälkeen haittavaikutuksia
Onko monelle
4
343
Vastaukset
- katkera äiti
Tyttäreni kuoli syöpälääkkeisiin ,myrkytys .puutuu entsyymi DPD, joka pilkkoo lääkkeen verenkiertoon.Tässä haittavaikutus ,joka tuli lääkityksen alussa ,eikä lopussa.
- Suski789
Olen pahoillani tyttäresi kohtalosta :( Omalla läheiselläni todettiin myös tuo sama dpd-entsyymipuutos sytostaattihoidon yhteydessä kun tuli niin rajut myrkytysoireet. Teittekö ilmoituksen Fimeaan lääkkeen haittavaikutuksesta ?
Vaikka se ei läheistä takaisin tuokaan eikä poista tuota vääryyttä, niin ilmoitus kannattaa aina tehdä, siten jonkun muun henki saattaa vastaisuudessa pelastua. En kyllä käsitä miten tämä dpd-entsyymipuutoksen toteaminen muka on niin vaikeaa, ettei testiä pystytä edelleenkään tekemään Suomessa. Eli arpapelillä mennään aina kun aletaan sytostaattihoitoa ottamaan, kun koskaan ei voi tietää kuka meistä tuota puutosta veressään kantaa.
- -ra
Olen todella pahoillani puolestanne,voimia teille läheisille
- syöpis
Ennen peräsuoleni leikkausta sain 5:nä päivänä "elehvantin annoksen" säteilyä.
Syöpä oli niin lähellä eturauhasta, että se sai oman annoksensa säteistä.
4:nä päivänä hoitsujen kysellessä sivuvaikutuksia minun oli myönnettävä mieskuntoni heikkenevän.
Sperman tuotto jäi pysyvästi vähäiseksi mutta eturauhanenhan tuottaa vain siittiöiden "matkaevästä" ( 80% mähnästä ) eikä vaikuta itse tärkeimpään.
Orkku on aikaisempaa tiukemmassa ja tuntemus voimakkaampi.
Parempi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229