Olisko kenelläkään tietoa, mistä suomesta saisi sieniviljelmää josta tehdään tuota Kombucha teetä. Haluaisin nimenomaan itse tehdä sitä, en ostaa valmiina teenä.
Kombucha tee
19
6919
Vastaukset
- volga
Minulla olisi "volgansienivauvoja".(Helsingissä). Onko asia sinulle tuttu, vai tarvitsetko lisää tietoa ? Jos laitat e-mailos., niin mailaan.
- jukkis
Hei!
Ja kiitos vastauksesta. Tuo Kombucha-tee tai "volgansieni-tee" on mulle kyllä jokseenkin tuttu juttu, mulla on nimittäin venäläinen avovaimo joka teki sitä itsekin joitakin vuosia sitten. Mä en kyllä muista, maistoinko minä edes sitä, sen verran omituiselta se näytti ;) Nyt kuitenkin näin erään dokumentin tv:ssä ja asia rupes kiinnostamaan uudestaan. Olis kiva kokeilla tehdä tuota taas, mutta en tosiaan löytänyt netistä yhtään suomalaista firmaa, joka myis noita sienen "vauvoja." Olisitko sinä halukas myymään ja miten ne selviäs postituksesta? Mä laitan tähän osoitteeni johon voit vastata niin sovitaan asiasta tarkemmin.
jukkis@surfeu.fi - volga
jukkis kirjoitti:
Hei!
Ja kiitos vastauksesta. Tuo Kombucha-tee tai "volgansieni-tee" on mulle kyllä jokseenkin tuttu juttu, mulla on nimittäin venäläinen avovaimo joka teki sitä itsekin joitakin vuosia sitten. Mä en kyllä muista, maistoinko minä edes sitä, sen verran omituiselta se näytti ;) Nyt kuitenkin näin erään dokumentin tv:ssä ja asia rupes kiinnostamaan uudestaan. Olis kiva kokeilla tehdä tuota taas, mutta en tosiaan löytänyt netistä yhtään suomalaista firmaa, joka myis noita sienen "vauvoja." Olisitko sinä halukas myymään ja miten ne selviäs postituksesta? Mä laitan tähän osoitteeni johon voit vastata niin sovitaan asiasta tarkemmin.
jukkis@surfeu.fiLaitan mailia tulemaan, kunhan kerkiän. Yksi tärkeä pointti tuossa Volgan sienen levittämisessä on - Periaate on, että sientä ei koskaan myydä, vaan annetaan ilmaiseksi ystävyyden ja terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen eleenä.
- volgaaa
Olisiko vieläkin sulla tai jollain niitä "volgansienivauvoja"? voisin laittaa mailini jos näihin enään vastaillaan..
- a.mie
volga kirjoitti:
Laitan mailia tulemaan, kunhan kerkiän. Yksi tärkeä pointti tuossa Volgan sienen levittämisessä on - Periaate on, että sientä ei koskaan myydä, vaan annetaan ilmaiseksi ystävyyden ja terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen eleenä.
Hei ystävä, siellä jossain.
Tahtoisin ja tarvitsen ko. sientä terveydellisistä syistä. voisitko ystävällisesti kertoa, mistä voisin sitä saada? olethan niin ystävällinen? Asun Kuopiossa. - a.mie
Olisiko sinulla todellakin vielä sitä sientä?
Tulen nyt vk.loppuna käymään Helsingissä ja tahtoisin todellakin sitä. Perusteeni ovat terveydelliset, eivät sen vähemmät. Kuinka saisin sinuun yhteyden? Voisitko soittaa minulle? Numeroni on: 040 8228240. :) - onlyme
volga kirjoitti:
Laitan mailia tulemaan, kunhan kerkiän. Yksi tärkeä pointti tuossa Volgan sienen levittämisessä on - Periaate on, että sientä ei koskaan myydä, vaan annetaan ilmaiseksi ystävyyden ja terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen eleenä.
Todella vilpittömästi toivon Sinun ottavan yhteyttä.
Tiedän aineen terveydelliset vaikutukset ja tällä hetkellä todella tarvitsen sitä. Kerron vielä, että vain tällä aineella voin välttää kirurgin veitsen, tai ainakin siirtää sitä yuonnemmaksi. Tiedän, mitä puhun... siis, ota ihmeessä yhteyttä. Jään odottamaan... taikamatkani@netti.fi - kombucha tee
a.mie kirjoitti:
Olisiko sinulla todellakin vielä sitä sientä?
Tulen nyt vk.loppuna käymään Helsingissä ja tahtoisin todellakin sitä. Perusteeni ovat terveydelliset, eivät sen vähemmät. Kuinka saisin sinuun yhteyden? Voisitko soittaa minulle? Numeroni on: 040 8228240. :) - vauvoja
Miheni törmäsi monien yhteensattumien kautta tähän mielenkiintoiseen juomaan...ajatteli että koska sieni suorastaan tuli hänen luokseen on sitä pakko kokeilla. Olisin siis myös kiinnostunut saamaan sinulta tällaisen vauvan :-)
Kirjoittele lisa.lindh@pp.inet.fi - onlyforu
Olisiko Sinulla sienen tynkää?
Terv. Martin - Nimetön
Haluaisin Volgansienivauvan, miten saisin sen?
terv anita - krpalo
Nimetön kirjoitti:
Haluaisin Volgansienivauvan, miten saisin sen?
terv anitaHei, itse kaipaisin myös omaa vauvaa Espooseen. Olisi mahdollista hakea Helsingistä ja lähialueilta ainakin. Jos joltakulta ystävälliseltä löytyy niin olisin ikuisesti kiitollinen. Sähköpostini on carita.savolainen@gmail.com
- m.kakela
hei,olisin todella kiinnostunut saamaan volgansienen.laittaisitko vastausta jos on mahdollista saada kyseinen sieni.
- Niin!
volga kirjoitti:
Volgansientä ei koskaan saa myydä, koska eräs sientä jakanut venäläinen shamaani 100 vuotta sitten luki väkevän kirouksen jokaisen sientä myyvän ylle. Hän vannoi, että sienen myyjät tulisivat kärsimään kammottavan kuoleman hirvittävän taudin kynsissä ja että sen jälkeen hirviöhenget hornasta raastaisivat heidän sielunsa hellvetin tulijärveen kitumaan iankaikkisesta iankaikkiseen. TÄSTÄ SYYSTÄ KUKAAN EI VIELÄKÄÄN USKALLA MYYDÄ VOLGANSIENTÄ!!!
- Henna
Etsiskelen myös volgansienen poikasta. Mikäli keneltäkään sitä löytyy niin olisin kiitollinen jos semmoisen saisin! Sähköpostini on helahtin@gmail.com
- samikivi
Volgansieni hakusessa(poikanen).Kiitollisuudella jään odottelemaan.Yllättävän vaikeaa löytää.sami.kiviaho@gmail.com
- Kombu
Kombutsan tekemisen aloittaminen olisi täälläkin tarkoitus ja sieniä kaipailen: ptparvia@gmail.com - Kiitos!
- Voim4
Hei Volga, jos edelleen ilolla annat volgansieniä, niin minä mielelläni vastaanottaisin sellaisen. voima@outlook.com Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707