Torikammoa

suomalainen tyttö

Hei! Kertokaas te jotka ootte voittanee torikammon (mieluiten ilman lääkitystä) kokemuksianne. Ite olen ollut pari vuotta nyt työtön ja yksin kulkeminen on ollut todella vähäistä ja kotoa poistuminen hankalaa ilman kaveria. Nyt pitäisi aloittaa työt kuukauden päästä ja pelottaa kun joudun taas yksin liikkumaan. Työpaikka on parin kilsan päässä ja pyörällä pitäisi kulkea. Olen yrittänyt pyöräillä pieniä lenkkejä ja hieman laajentanut reviiriä pikkuhiljaa, mutta vielä en uskalla tulevalle työpaikalle asti pyöräillä. Olisi kiva kuulla kokemuksia ja vinkkejä. Toisaalta tiedän että se on sitten vaan pakko vaan mennä kun se aika koittaa ja ymmärrän senkin että jos paniikki iskee niin se sitten iskee ja sitä ei pitäisi pelätä mutta minkäs teet kun sillä hetkellä tuntuu ettei pysty ajattelemaan järkevästi...

4

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hätää!

Olet reipas, kun kerrot asiasi suoraan!

Ota sellainen kanta että "hei meikkä menee nyt vaan" - ja siinä se!

Ite otin sen kannan ja niinhän se vaan "hups" selkiytyi.

Näissä paniikkikammoissa on kyse siitä, että ei uskalla muuttaa ajattelutapaa.

Rohkeesti vaan!!!!!

• Pidä vaan

Miksi käytät tuota nimimerkkiä jolla minä tänne aloitin kirjoittamaan? Sinä sotket niin palstaa koska ihmiset ei halua rekisteriin suomi24. palstoissa. Taidat olla se niinnolla jota kaikki inhoo. No ota sitten se, minä en ole mustasukkainen siitä.

Terveisiä: originaali Suomalainen tyttö

• Suomalainen poika

Jos olet niin mustasukkainen nimimerkistäsi niin rekisteröi se!
        Luulisin että aloittaja ei tiennyt tämän nimimerkin olemassaolosta vaan kokeili jos se kelpaa, koska on suomalainen tyttö.

• dfhvbdrjre jet
        Suomalainen poika kirjoitti:

Jos olet niin mustasukkainen nimimerkistäsi niin rekisteröi se!
        Luulisin että aloittaja ei tiennyt tämän nimimerkin olemassaolosta vaan kokeili jos se kelpaa, koska on suomalainen tyttö.

Tässä palstassa käy vähän väliä sellainen tyyppi, joka terrorisoi palstaa. Haukkui hurreiksi kaikki ruosutkin, mikä kertoo vain sen, ettei tyypillä ole kaikki palikat tallella korviensa välissä. Ensin kirjoitteli nikillä Niin_nol sitten jätti viimeisen kirjaimen pois. Välillä ylläpito sai tosissaan poistella sen viestejä sillä tyyppi on täyskahjo suomalainen Suomesta ja terrorisoi kaikkia palstoja, joissa vain esiintyy sana Ruotsi tai Ahvenanmaa. Nyt hän vissiin on keksinyt tuon nikkivarkausasian sillä tämä ei varmaan ole ainoa palsta jossa hän sitä tekee.
        Enpä ihmettelisi jos nytkin kirjoittaisin juuri hänelle kommentia.... Niin hyvin hän "tappaa" kaiken keskustelun näillä valitsemillaan palstoilla joten kirjoittelijoina saattaa olla enää 2-3 oikeaa ruosua, pari Suomesta ja häirikkö kaikilla nikeillään vastaamassa itse itselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe