Olen aina ollut ujo ja hiljainen, rauhallinen nainen. En puhu juurikaan ollenkaan koska jotenkin ujostelen puhua yhtään kenellekään. Vastaani tuli mies jolla on Add. Hän on hyvin energinen, puhelias, virkeä mies. Mitä puheliaat miehet ajattelevat hiljaisista ja rauhallisista naisista. Onko ihan toivotonta?
Rauhallinen ihastunut Add-mieheen!
3
272
Vastaukset
- suunnannäyttäjä
No ei se ole toivotonta. Itse pidän normaaleista naisista, joiden kansssa voisi perustaa perheen ja hankkia yhteisiä kuvioita kun ei yksinkään oikein saa mitään aikaiseksi. Pitäs olla suunta, yhteinen merkitys jne.
Mies tai nainen jolla on paljon velkaa tai on muuten huonotapainen tai jopa alkoholisti on todella huono ennuste tulevalle suhteelle. Enemmän painottasin näitä ominaisuuksia. - Ei hätää!!
Ihan normaalia.
Kaikki naiset mukaanluettuna ne ujot ja hiljaiset ovat kiinnostunaita energisistä, rauhattomista ja itsevarmoista munastelijoista.
Rauhalliset jne. miehet varsinkin ujot miehet ovat kaikkien naisten inhokkilistalla.- ei kunnollinen
Joo toi on totta. Naiset ei välitä ns. kunnollisista miehistä pätkän vertaa ennen 4 kympin ikää kun on petettyjä, puhkipalaneita jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803