görlfrend ja böifrend, mutta minulla ei ole görlfrendiä. :(
Kaikilla niillä on nykyään
1
103
Vastaukset
- tilanneanalyysi
Olet nyt samassa tilanteessa kuin minä vuosi sitten.
Sittemmin olen tajunnut, että elämä yksin on parempi kuin elämä sellaisten ihmisten keskellä, jotka eivät oikeasti tiedä mitä haluavat. Olin vuosi sitten sellainen ihminen. Halusin tyttöystävän, koska kaikilla muilla oli sellainen. Joku nainen olisi ehkä halunnut poikaystävän samasta syystä. Syy oli täysin väärä.
Ainoa asia jolla on oikeasti merkitystä on sinun elämäsi. Se miltä sinusta tuntuu tällä hetkellä. Joskus ihminen ei edes tajua kuinka kaukana hän on niistä asioista, joista hän haaveilee. Itseltäni jäi koko varhaisnuoruus elämättä ja kuvittelin, että joku tyttöystävä voisi korvata menetykseni. Ajatus on täysin typerä, sillä en voi saada menetettyjä vuosia takaisin millään tavalla.
Niinpä aloin etsiä onnea muualta. Olen yhä avoin, eli jos löydän naisen joka todella kiinnostaa, hyväksyn hänet elämääni. Onneni tulee kuitenkin muista asioista. Minulla on pitkäaikainen suunnitelma pysyvästä ulkomaille muutosta, joka antaa minulle voimaa. Kuvittelen itseni maailman toisella puolella, jossa omistan talon meren rannalla. Seison siellä yksin, mutta suolainen merituuli käy vasten kasvojani. Olen nähnyt maailmaa ja kehittynyt sitä kautta ihmisenä. Minulla on hyvä työ ja pidän yhteyttä Suomessa asuviin tuttaviini internetin välityksellä. Tavallaan olen voittanut itseni ja kaikki muut, sillä olen saavuttanut sen mitä todella haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239