Yhdellä kemian kurssilla amk ympäristöinsinööriksi???

sowa

Olen opiskellut Oulun Yliopistossa kohta kuukauden sähkötekniikkaa, kyseinen ala onkin muodostunut vaikeaksi ja peruskursseja lukuunottamatta olen vaikeuksissa kursseissa vaikka tekisin töitä koulun eteen. Olenkin harkinnut alan vaihtoa ympäristöinsinööriksi Kuopion savonian amk:hon, mutta olen käynyt vain yhden kurssin kemiaa lukiossa eli voisinko pärjätä alalla sillä tai jos kemiaa on paljon, niin onko se ymmärrettävissä olevaa vaikka opintoja ei olisi kemiasta käytynä? Myös kiinnostus alaa kohtaan on paljon suurempi kuin sähkötekniikkaa ja yliopisto on minulle liian teoreettista. Tai olisiko minulle muita aloja mielellään kuopion alueelta, jotka voisivat olla minulle soveltuvia? Taustana Fysiikka M, pitkä matikka C, äikkä M ja englanti C.

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaa hermoilua

Sinulla on vain tyypillinen aloituspaniikki. Odotahan kun oloudut yliopistossa opiskeluun, sillä ei kuukauden päästä aloituksesta voi sanoa yhtään mitään, kuinka viiden vuoden opinnoissa menestyy. Lukuvuoden lopulla voi ehkä jo jotain vähää uumoilla opintojen sujumisesta, joskin myöhemminkin voivat opinnot ryhtyä etenemään vauhdilla.

• Turhaa hermoilua

Näytät panikoineen myös palstan valinnassa, sillä tämä palsta on tarkoitettu akateemisille jatko-opiskelijoille eli yliopiston tohtoriopiskelijoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe