Olen opiskellut Oulun Yliopistossa kohta kuukauden sähkötekniikkaa, kyseinen ala onkin muodostunut vaikeaksi ja peruskursseja lukuunottamatta olen vaikeuksissa kursseissa vaikka tekisin töitä koulun eteen. Olenkin harkinnut alan vaihtoa ympäristöinsinööriksi Kuopion savonian amk:hon, mutta olen käynyt vain yhden kurssin kemiaa lukiossa eli voisinko pärjätä alalla sillä tai jos kemiaa on paljon, niin onko se ymmärrettävissä olevaa vaikka opintoja ei olisi kemiasta käytynä? Myös kiinnostus alaa kohtaan on paljon suurempi kuin sähkötekniikkaa ja yliopisto on minulle liian teoreettista. Tai olisiko minulle muita aloja mielellään kuopion alueelta, jotka voisivat olla minulle soveltuvia? Taustana Fysiikka M, pitkä matikka C, äikkä M ja englanti C.
Yhdellä kemian kurssilla amk ympäristöinsinööriksi???
sowa
2
126
Vastaukset
- Turhaa hermoilua
Sinulla on vain tyypillinen aloituspaniikki. Odotahan kun oloudut yliopistossa opiskeluun, sillä ei kuukauden päästä aloituksesta voi sanoa yhtään mitään, kuinka viiden vuoden opinnoissa menestyy. Lukuvuoden lopulla voi ehkä jo jotain vähää uumoilla opintojen sujumisesta, joskin myöhemminkin voivat opinnot ryhtyä etenemään vauhdilla.
- Turhaa hermoilua
Näytät panikoineen myös palstan valinnassa, sillä tämä palsta on tarkoitettu akateemisille jatko-opiskelijoille eli yliopiston tohtoriopiskelijoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106