Tässä tapauksessa ei onneksi käynt huonosti, mutta paperikartat mukaan kun veneilette.
http://www.sjoraddningen.ax/mission.con?iPage=53&iLan=1&id=719
Asiaa navigoinnista
7
233
Vastaukset
- reiska 2k
Todellista hölmöilyä. Näitä kun alkaa tulla enemmän ilmi niin kyllä ne meille kohta ajokorttia alkavat tarjoamaan. Onkohan se veneen myyjä kysynyt näiltä veneen ostajilta kuinka aikovat veneen kotiin viedä? Siinä keskustelussa olisi voinut nuo suunnistusvälineiden puutteet tulla esiin.
No tämähän on vain jossittelua puutteellisten tietojen varassa, mutta silti ihmetellä sopii. - linux rules
"Elektriska sjöjkortet", varmaan joku buginen sulauttetu kallis vähän myyty laite tai blue screen windows läppäri.
Olisivat menneet edes kiinalaisella androiudpuhelimella ja navionics europella, niin tulos olisi ollut parempi.
http://www.pandawill.com/green-orange-n1-smartphone-mtk6589t-1gb-16gb-50-inch-hd-ogs-screen-2500mah-black-p92362.html- voihan jodlaus
Ja jodlari taas ehdottelemassa huonointa mahdollista vaihtoehtoa, halpiskiinalaista. Sellainen kelpaa vasta kolmanneksi hätävaraksi. Minulla ei edes sellaiseksi.
- voihan utv
voihan jodlaus kirjoitti:
Ja jodlari taas ehdottelemassa huonointa mahdollista vaihtoehtoa, halpiskiinalaista. Sellainen kelpaa vasta kolmanneksi hätävaraksi. Minulla ei edes sellaiseksi.
sähä samsung ja nokiahörhö tiedät mtk piriisarjojen laadun.
- voihan utv
Mitäs menit ostaamaan kalliin plotterin, typerys.
- voihan 5v
Käytöksesi on sellaista.
- äly kortti
Hauska kertomus.
Ei taida kuitenkaan ajokorteista olla apua tässä tapauksessa. Kyse oli älystä eikä se ole kortilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385038Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738