oon siis 98 tyttö ja mietittii poikiksen kaa perhettä mut millon tietää et on oikee aika hankkia perhe, tai et niinku mistä tietää et on tarpeeks vanha ja fiksu hoitaa lasta si jos sellane tulee??:o
oma perhe???
3
290
Vastaukset
- jsdijgapp
Sitten vasta perustetaan perhe, kun ovat opinnot suoritettuna ja on vakituinen työpaikka!
Hei,
perheitä on monenlaisia ja erilaisten tilanteiden kautta muodostuneita, joten ei ole mitään tarkkaa aikaa tai asiaa, josta tietäisi olevansa valmis perheen perustamiseen ja lapsen/lasten hoitamiseen. Vanhemmuuden myötä varmasti jokainen oppii paljon, eikä siihen pysty täysin ennalta valmistautumaan. Toki on hyvä, että parisuhteenne on vakaalla pohjalla sekä taloudellinen tilanne ja asumisasiat ovat kunnossa. Koulun käyminen on tällä hetkellä varmasti tärkeintä, jotta pystyt myös työllistymään ja näin huolehtimaan perheen taloudesta.
Voit käydä keskustelemassa asiasta myös esimerkiksi koulun terveydenhoitajan tai kuraattorin kanssa tai jonkun muun itsellesi tärkeän aikuisen kanssa.
t. Mari Helsingin Nettisaappaasta- Anonyymi
jos oot 98 niin on ehkä liian myöhä perustaa perhe (; ei nyt oikeesti kirjoitusvirhe✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738