minusta on todella kaunis nainen
onko jenni haukio nätti
22
284
Vastaukset
- kyllä
Onhan se tosi sexy
- niio.,
Hauki on ruma kala.
Jenni Haukio väärinpäin
Oi, kuahin! Nej!- niio.,
Sauli ja Jenni petipuuhissa
Sauli: Oi, Kuahin! Nej!
Sauli huutaa Nej koska laukeaa liian aikaisin. - Peukkuja ja heti
niio., kirjoitti:
Sauli ja Jenni petipuuhissa
Sauli: Oi, Kuahin! Nej!
Sauli huutaa Nej koska laukeaa liian aikaisin.Keksin ihan itse äskeisen, missä ovat peukut?
Kuohia = niinku, harrastaa seksiä, ainakin Oulussa....
- 1+5
Ihan nätti on, voisitte linkata kuvat aina näihin, tiedä kenestäkään minkä näköisiä kukakin on.
- yhteenlaskun tulos
No kai nyt kaikki tietää, minkä näköinen presidentin vaimo on? Ainahan ne jossain julkisuudessa ovat. Täytyy kyllä aika kiven alla elää, jos ei tiedä ulkonäköä...
- 9+15
yhteenlaskun tulos kirjoitti:
No kai nyt kaikki tietää, minkä näköinen presidentin vaimo on? Ainahan ne jossain julkisuudessa ovat. Täytyy kyllä aika kiven alla elää, jos ei tiedä ulkonäköä...
No en mä oo koskaan kuullutkaan, en katsele tevevisiota ja en muista koskaan kuulleeni missään uutisissakaan tuota nimeä.
- l.,
9+15 kirjoitti:
No en mä oo koskaan kuullutkaan, en katsele tevevisiota ja en muista koskaan kuulleeni missään uutisissakaan tuota nimeä.
Kai nyt oot linnanjuhlissa ollut?
- 2+12
l., kirjoitti:
Kai nyt oot linnanjuhlissa ollut?
Ei kyllä oo tullut paljon kutsua, meitä atmeja syrjitään joka asiassa. :(
- ei liity mihinkää
2+12 kirjoitti:
Ei kyllä oo tullut paljon kutsua, meitä atmeja syrjitään joka asiassa. :(
Atma = sielu, sanskriittia
- Tietämätön?
9+15 kirjoitti:
Oletko edes kuullut, että Suomen presidentti on vaihtunut? Elätkö edelleen siinä luulossa, että Urho Kekkonen on presidentti ja nyt se on ottanut Jenni Haukio nimisen vaimon?
- 12+14
Tietämätön? kirjoitti:
Oletko edes kuullut, että Suomen presidentti on vaihtunut? Elätkö edelleen siinä luulossa, että Urho Kekkonen on presidentti ja nyt se on ottanut Jenni Haukio nimisen vaimon?
No vähän eri asia, kyllä mä äänestinkin, evvk jotkut presidentin vaimot, tai pääministerin serkut yms.
- Kekkonenko
Tietämätön? kirjoitti:
Mihin se Kekkonen on vaihtunut? Minulle ei ole kerrottu mitään.
- Hardcore-atm
Ainakin hän on fiksu ja rohkea nainen, kun on uskaltanut ottaa tunnetun ja paljon itseään vanhemman miehen aviopuolisokseen.
- lottamari<3
Sauli sai kauniin fiksun vaimon. Onneksi Sauli ei ottanut Hyacinth Bucet:a..vaikka Hyasintti olisi kyllä ollut hyvin edustuskelpoinen tyyliltään.
- ööööööööö
Jenni Haukio on 37 vuotias joka pukeutuu kuin 67 vuotias. Voisi olla nätti mutta stailaa itsensä mummoksi (johtuen puolisonsa iästä).
- kurppafani
No muhun kyl iskee tollanen mummu-tyyli.
- hodariman
On! Haluaisin olla nakkina hänen sämpylässään.
- raharatkaisee
Jenniä pidän tavallisena "tyttönä" maalaiskansakoulun kevätjuhliin tuollain laitettiin esiintymään. Kukkamekko päällä, tukka hieman paremmin kammattuna ja Iines-ankkakengät.Vartalo on lapsenomainen ei naisellinen. Saulilla oli rahaa ja on myös sitä edelleen, joten Saulin lompakko ratkaisi avioon menon.
- Veksi65
Voisin haistella vaikka pyllyä ihan hiljaa yöastian äärellä.
Nätti on🙂
- hyvin.pärjää.androidiksi
Jenni Haukio on robotti
https://www.mikseri.net/artists/casey-ryback-katkotut-kadet/jenni-haukio-on-robotti/531253/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235