Täältä löytyy testi.
http://myip.kolumbus.fi:8000/speedtest/
Tein pari testiä Operalla ja IE5.5
Yhteys on WebBox GPRS (Elisa).
IE5.5 34,4 - 35,1kbps
Opera7.11 42,6 - 43,5kbps
Ero Operan hyväksi huomattava minkä selkeästi huomaa ilman testejäkin.
Testaa Internet-yhteysnopeutesi
8
4368
Vastaukset
- ike
Mul oli 2.5Mbps. Eli 2593kbps.
Eipä tuolla sinun liittymän nopeudella juuri nettisurffailua innostaisi kokeilemaan...
Pelonsekaisin tuntein ajattelen, että lataat netistä jotain!!!Kun en harrasta musiikin / elokuvien / pelien imuutusta.
Ainut isompi lataus on Service Packin lataaminen ja senkin voi hoitaa niin että illalla laittaa lataamaan ja aamukahveella katsoo jokohan se on valmis;)
On tässä hyviäkin puolia. Voi ottaa yhteyden kannettavan kanssa missä vain ja hintakin vain 13,34e/kk.- nike
Se että on hidas nettiyhteys, ei tarkoita, että itse olisi hidas.
Nopeudella ei aina ole merkitystä, vaan sillä miten sitä käyttää.
- sexpert
7745.9 kbps
- adas
6.7 Mbps
Lukema tarkoittaa, että voit ladata 861.59 kB/s Elisan palvelimelta,
- gprs
Niin mulla on.
Tämänhetkinen arvio yhteysnopeudestasi on:
39.9kbps
Lukema tarkoittaa, että voit ladata 4.99 kB/s Elisan palvelimelta,
jos sinulla ei ole muuta liikennettä. Huom! lukema ei ole datasiirron tekniikoista
johtuen sama kuin liittymän nimellisnopeus.
Miten saisin tämän gprs yhteyden nopeammaksi Ei jaksa tälläistä käyttää. Maksaa 10 euroa kuukausi. Ei varaa kallimpaan. Voiko koneessa olla vikaa. - Tõppõ
Koitin IE:llä ja Operalla, käytännön ero ei ole huomattava:
Opera:
486.5 kbps
IE:
485.4 kbps - 100
100Megaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778