Kokemuksia

terveitäkö

Kennel Atlas Dream´s? Hyviä tai huonoja. Kuoliniät/syyt?

4

4034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sensenmannia

Eipä tuossa mitää erikoisen hyvää ainakaan ole. Sitä samaa sensemann kuraa, kuin monet muut nly kennelit. Jalostustietokannasta löytyy joitain nuorena kuolleita.

• kasva aikuiseksi

Sinulla sitten on ollut tuolta koira/koiria? Kerropa vähän mistä yhdistelmästä? Vai provoiletko vain täällä huviksesi? Sinulle koirat ovat siis pelkkää kuraa käyttiksen omistajina, kuka sinut on aivopessyt vai oletko vain katkeroitunut sen vuoksi, että olet itse jostain kura-kennelistä aikoinasi tietämättömyyttäsi hankkinut "näyttiksen", joka on ollut täysin rikki jo alusta alkaen. Samankaltaisia kokemuksia itselläni ja ystävilläni on käyttiskenneleistä. Joten..? Perustelisit edes kannanottosi turhan turvanaukomisesi sijaan.

• siinäpäperustelu
        kasva aikuiseksi kirjoitti:

Sinulla sitten on ollut tuolta koira/koiria? Kerropa vähän mistä yhdistelmästä? Vai provoiletko vain täällä huviksesi? Sinulle koirat ovat siis pelkkää kuraa käyttiksen omistajina, kuka sinut on aivopessyt vai oletko vain katkeroitunut sen vuoksi, että olet itse jostain kura-kennelistä aikoinasi tietämättömyyttäsi hankkinut "näyttiksen", joka on ollut täysin rikki jo alusta alkaen. Samankaltaisia kokemuksia itselläni ja ystävilläni on käyttiskenneleistä. Joten..? Perustelisit edes kannanottosi turhan turvanaukomisesi sijaan.

Kaikki tietää sensenmannin "jalostusfilosofian", niin myös sinäkin. Mitä hyvää ovat saaneet aikaseksi? Kerro ihmeessä? Olen ihan jo periaatteesta pentutehtailua vastaan, enkä ole hyviä koiria ko. kennelistä nähnyt. Siinä vaiheessa, kun raha on tärkeämpää, kuin terveen toimivan koiran tavoittelu, niin ei kiitos.

• jdjdjdjdi
        kasva aikuiseksi kirjoitti:

Kuolonsyitä atlas dreamsin pennuilla: perianaalifistelia, pyoderma, atopia ja pari jossa ei kuolinsyytä ilmoitettu. Kovin monipuolista kasvatusta ei ole harjoitettu. Indeksit ei kovin kummosia ja geenipooli kapea. Tässäpä näitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe