Myydään "kossupullolla" (tai muulla vastaavalla vaihtokelpoisella arvotavaralla - tee ehdotus) Citroen DS 23 IE -73 sähköisellä polttoaineenruiskutuksella ja puoliautomaatti vaihteistolla ahtaamalle tontille muuttamisen vuoksi.
Auto on osiltaan täydellinen, periaatteessa käyntikuntoinen, mutta pelleiltään purettu ja monta vuotta seissyt. Taitavalle kunnostajalle kunnostuskelpoinen, mutta ehkä parempi varaosa-aihiona?
Kuvia en ole ehtinyt ottaa enkä jaella.
Mukaan saat, jos haluat, toisen perus-DS:n, joka ei ole täydellinen, ja joka on laho kuin huussin lattia.
Kaikki joka ei mene "kaupaksi" menee valitettavasti autohajottamolle ja paalaamoon olosuhteiden pakosta. Sydäntä särkee.
M: Sitikan iso kissa DS23 IE Oulussa
6
1496
Vastaukset
- harrastaja
Älä vain hukkaa niitä. Meillä on isokissa vm.66 ja varmaan osaksi samanlainen. Siihen on jo melko työlästä löytää osia. Anna yhteystietoja niin neuvotellaan hinnasta.
- Raikku
Laita mailia:
rainer.bars@bigfoot.com - Citikka73
Minulla on vintillä ja tallissa jonkin verran "uutta" Citikan osaa. Esim. uudet ovet, etulokarit (vinolamppu), toinen takalokasuoja, kromilistoja, konepellin hakakoneistoja ja tuulitappeja, lamppujen kiinnitysosia (vitivalkoisia nailonosia ja keltapassivoituja metalliosia), nailonisia takaoven rajoittimen rullia, jäähdyttimen rätti ym. sälää tehtaan pakkauksissa. Onko tälläisille osille jo markkinoita vai annanko olla edelleen varastossa?
- DS-harrastaja
Citikka73 kirjoitti:
Minulla on vintillä ja tallissa jonkin verran "uutta" Citikan osaa. Esim. uudet ovet, etulokarit (vinolamppu), toinen takalokasuoja, kromilistoja, konepellin hakakoneistoja ja tuulitappeja, lamppujen kiinnitysosia (vitivalkoisia nailonosia ja keltapassivoituja metalliosia), nailonisia takaoven rajoittimen rullia, jäähdyttimen rätti ym. sälää tehtaan pakkauksissa. Onko tälläisille osille jo markkinoita vai annanko olla edelleen varastossa?
No, ovet kiinnostavat. Sattuu olemaan entisöinnin alla 70-luvun ds. Ovatko verhoilut paikallaan? Hinta?
saada harrastajalle. osia ei kasva enää puissa. itse en tarvitse, mulla jo on 70dsuper ja kauheesti osia. ilmoitus acry:n myyntipalstalle?
- Raikku
...hyvään kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846