mulla on ensipäiväkuoria vuodelta 1981 ; mahtavatko nuo olla minkä arvoisia ?
ensipäiväkuoria ? arvokkaita ?
2
621
Vastaukset
- tkuu
...rahallista arvoa paljoa ole. Noin 0,50-1,00 euroa kappaleelta. Mutta sehän vaan tarkoittaa, että niitä saa edullisesti lisää. :) Nättejähän ne kuitenkin ovat.
Ennen 1980-lukua ensipäivänkuoria valmisti useampi taho. Ainakin pari kerhoa ja kauppiasta tekivät toinen toistaan kauniimpia kuoria. Nämä ovat mukavan näköisiä. Siis erilaiset kuoret samoilla merkeillä. 1980-luvun jälkeen ainoa koristeellisten ensipäivänkuorten valmistaja on (ainakin tietääkseni) ollut postimerkkikeskus. Itsekin näitä tietty voisi tehdä...- janne
mun enspäiväkuoret on 80-luvun alusta ja juur postimerkkikeskuksen tuottamia . sitten on filatelia-messuilta edelleen 80-luvun alusta muutama kappale. kuka näistä mahtais maksaa mitään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319