Olen nyt opiskellut matkailualaa jonkun aikaa, ja on ruvennut tuntumaan ettei se ole mun ala. Olenkin harkinnut koulun lopettamista kesken. Ajattelin pitää välivuoden, ja katsoa esi vuonna uudestaan, mitä oikeasti haluan. Minulla olisi työpaikkakin. Olen työskennellyt s.amassa firmassa jo jonkun aikaa niin en jäisi kenenkään elätettäväksi. Olen siis 19- vuotias.
Kysyisinkin, onko kellään jonkinlaista kokemusta opintojen keskeyttämisestä/välivuoden pitämisestä?
Lopettaako koulun kesken?
2
174
Vastaukset
- no sitten
Jos nyt kerran tuntuu siltä, että tarvitset tuumaustauon, pidä tuumaustauko. Hyvä kun sinulla on kuitenkin työtä tiedossa, niin et joudu tuuliajolle.
Toisaalta olen sitä mieltä, ettei kauhean paljon kannattaisi miettiä, onko joku koulutus tai ala just se oma juttu, jos sillä kuitenkin työllistyy ja pystyy elättämään itsensä. Äärimmäisen harva kai koskaan edes hakeutuu koulutukseen, joka olisi aivan sopimaton. - keijokannkunen
Meitä oli amiksessa mun aikana 16 ketkä veti loppuun niin siitä varmaan on joku 5-6 tyyppiä kyseisellä alalla ja aika moni jatkanut amkiin mm. itse, osa on vaihtanut alaa kokonaan ja osa jatkaa alaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106